Utolsó kommentek

Mi vagyok én, rabszolga?

2008.06.12. 21:47 | Xinaf | 2 komment

Jó eséllyel utoljára panaszkodok a munkahelyemről, de most még megteszem.
50.000 (értsd: ötvenezer) ft-ot kaptam kézhez a munkámért. Ennyi pénzért hagytam, hogy megalázzanak, csicskáztassanak. Ennyit ért, hogy hajnali ötkor keltem, hogy hullafáradtan és büdösen értem haza este.
Ennek a vagyonnak a felét hazaadom, és gazdálkodok a maradékból.
Alaposan visszafogtam magam, többször is. Bár néha a könnyem csorgott némán, mégis eltűrtem amikor füttyentettek nekem, mint a kutyának. Elviseltem mindent, üvölthettek velem, lebaltázhattak. Nem érdekelt már az sem, hogy nem kapok dicséretet, elismerést. Erről az elején lemondtam. A végére már elfogadtam, hogy bármit csinálok, nem lesznek velem elégedettek, és hibát fognak találni benne.
De ott volt bennem, hogy nem lophatom a napot, hogy édesapám és édesanyám azért gürcölnek nap mint nap, hogy nekem jövőt adjanak. Tudtam, hogy valahol büszkék rám, amiért nem hátráltam meg a nehézségek elől. Nem adtam sok okot arra, hogy büszkék legyenek rám. Meglovagoltam hát ezt, amit a sors kiszabott.
Nade ennyiért? Kit nézünk hülyének?
Összefoglalva: munkát keresek. Ha valaki tud valami állást, azonnal szóljon! Hívjon fel, írjon kommentet, csak tegyen valamit!
Ez volt életem legnehezebben megírt bejegyzése. Talán az volt hasonlóan nehéz, amit anno C-ről írtam ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr64517300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrHentes 2008.06.14. 04:17:27

Éljen a Doors!

Kriszti 2008.06.14. 09:48:55

Én mindig mondtam, hogy külföldre kell menni...:P Ahogy én is teszem: 22-én lelépek Londonba!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása