Utolsó kommentek

Undorító féreg!

2008.08.24. 22:03 | Xinaf | 3 komment

Nagyon sok érzés kavarog bennem. Szinte majd összeesek, szédülök... pedig nem vagyok beteg. Nem is fizikálisan vagyok fáradt. Egyszerűen... egyszerűen nem bírom, és elegem van!
Ugye mindenki emlékszik még a bejegyzésemre, aminek a "Mi lett belőled" címet adtam? Tessék csak átolvasni. Nos, a választ megleltem! Ott virít ennek a bejegyzésnek a címében...
Londont Andrásnak hívják amúgy. Kb. eddig érdekelt, szabad-e nevesítenem. A családnevét csak a gyerekei miatt nem írom bele. Nem érdekel semmilyen következmény, had tudja meg az a pár olvasóm, mekkora állat vagy!
Elöző írásomba ott tartottunk, hogy a haveromnak András új nőjének a gyerekeit is vinni kellet szórakozni. Azóta változott pár dolog. Megtudtam, hogy párszor megverte a feleségét. Igen, tudom. Hogy párszor egyszerűen "elrabolta" a gyerekeit. Tudom, mivel házasságban él, megteheti, hogy egyszerűen elvisz otthonról egy vagy két kislányt. Nem lehet megtíltani. Csak azt nem értem, miért nincs beadva a válás?
Párszor azt is közölte, hogy nem hozza őket többé haza. De most... de most egy hasonló akciója után (az egyik kislány éppen nála van. Mármint az új ribancánál) jól összeveszett az én jó Morelight barátommal. Haha, engedélyem van tőlük, hogy leírjam: Morelight és DrHentes apjáról (azaz, külön kérésükre: a volt apjukról) van szó.
No, a mai napom, egy két napos portya után úgy telt, hogy Morelightot és az élettársát költöztettem, mert miután András megfenyegette a lányt, egy vita keretében végül ki lettek dobva a lakásból (sajnos András nevén van). Nem meglepő a fordulat, Morelight-nak én már egy hónappal ezelött mondtam, hogy ez lesz. Inkáb az volt a gusztustalan, hogy egy napot kaptak. Mármint egy napot sem nyugiba, mert még a költöztetés alatt feltünt, hogy pár cuccot be akar pakolni. Hozta a kurvájának a szüleit is. Ja, igen, miért is szidalmazom a hölgyet, akivel András együtt él? Csókolom, egy kétgyermekes édesanyáról beszélünk, akinek még szintén férje van! Születik a harmadik gyerek is... Andrástól...
Mindenesetre a költözés végén sok sikert kívántam Andrásnak az új családjához, hamár a régit sikerült teljesen tönkretennie. Igazi férfi vagy, gratulálj magadnak, te übermensch!
Jól kipakoltál mindent DrHenteséktől is... igaz, hogy amit elvittél DVD lejátszót, azt speciel Morelight vette... amit tönkretettél tv-t, azt is.
Mostmár tied a lakás. Elvittél minden értéket. Hagyd békén őket! Még ugyan nincs válás, de ők már régen nem a te családod! Élj boldog életet, olvasd tovább a Mein Kampf-ot... de ezeket az embereket hagyd békénb egy életre, és a kislányt vidd haza!
Ja, és egy utolsó kérés: ne kerülj soha többé a szemem elé...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr90631037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.25. 23:12:44

Huhh... Ma beszéltem Morelight-tal, elmesélte nekem is, mi történt...

Maradjunk annyiban, hogy még a megrázkódtatás hatása alatt állok, de úgy nagyjából egyetértek Xinaf fenti fejtegetésével... (én az új nőt nem bántanám... ha tehet is valamiről, elég büntetés neki András..)

Zsu 2008.08.28. 00:52:17

Én nem ismerem egyikőjüket sem, de egymás után elolvasva a két történetet, ez több mint megrendítő.
Hihetetlen, hogy léteznek ilyen emberek, és ekkora pálfordulások ilyen hamar.
Az én egyik legjobb barátnőm is átment egyszer egy ilyenen, az is hasonló durva volt, csak ő több apától (vér szerinti, és a mostoha) is el kellett külön-külön egy-egy ilyet szenvednie, a vér szerintitől többször is és persze évek óta még mindig áll a bál...(de ezeket majd max szóban, ha esetleg feljön a téma...)
Csak az a szörnyű, hogyha belegondolunk (bár nem tudom, hogy a két fiú és a hugaik milyen korúak), milyen hatással van egy ilyen élménysorozat egy fiatal életére, akkor is, ha nem kamasz, tehát már elvileg a személyiségfejlődésének egy rizikósabb, talán a legnagyobb változásokat és felismeréseket és sokszor a legnagyobb pofonokat hozó szakaszán már túl van? Milyen kép marad vajon a családról és az apáról? (Az én barátnőmben elég komoly nyomokat hagytak, gyakorlatilag nem akar férjhez menni, de a kimondott párkapcsolatokért sem teper - jelenleg teszem hozzá.)
Mindenesetre remélem, hogy inkább a jó emlékek maradnak majd meg a múltból...persze majd ha a gondolom most -jogosan- érzett harag csitul...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.08.28. 14:03:07

Zsu... ismered DrHentest. Egy hittanra járt velünk. Direkt nem nevesítem jobban, max e-mailben vagy személyesen megmondom a becenevét.
süti beállítások módosítása