Utolsó kommentek

Tényleg nem értem...

2008.09.20. 23:38 | Xinaf | 14 komment

Ismét eljött a nagy nap: meg kell menteni a hazát/el kell üldözni a kormányt/dunába kell lőni a zsidókat/fel kell gyújtani egy rendőkocsit/stb...
És most ünnepélyes keretek közt, önként és dalolva elismerem, hogy alighanem én vagyok a hülye, és az én felfogásom a nehézkes. Miért írom ezt? Azért, mert nem értem...
Nem értem, ki milyen reményekkel húzza fel a csuklyát, és száll szembe a rendőrökkel? Mit hisznek, mi fog változni, Miért kell randalírozni az Andrásy úton? És vajon bátor-e az az ember, aki többedmagával hátulról belerug egy újságíróba?
Én csak egyet tudok: ma haza kellet vinnem az unokahugomat. Namármost, az induláskor még nem derült ki, hogy ez a mai remek program ugyan merre folytatódik. Esélyes volt, hogy nem tudom elkerülni. Igen, a "tüntetők kontra rendőrök" szinielőadásra gondolok.
Gondolom azt mindenki el tudja képzelni, hogy mennyi esélyem lett volna a karomon egy kisgyerekkel, ha tőlem jobbra a rebisz, balra a tűntetők. Ha kapok a mellkasomba egy könygáz gránátot, vagy egy kockakő darabot.
Mindenesetre ez a mai egy termékeny nap volt. Rendezvényt szervezett a Magyar Demokratikus Charta, ahol Gyurcsány Ferenc érzelmektől túlfűtve elmondta, hogy béküljünk meg. Volt egy Kolompár Orbán által rendezett cigány gyűlés, ahol a megbékélésről volt szó, gyűlést rendezett a Magyar Önvédelmi Mozgalom és a Jobbik is, mindkettő gyakorlatilag lehazaárulózta a másikat, majd rátértek az összefogás fontosságára. Miután több szempontból is megtudtuk, hogy megbékélés és összefogás a cél, ismét lángba borult egy rendőkocsi, összecsapásoktól volt hangos a fél belváros, megrugdostak egy indexes újságírót (nem nagyon, csak kicsit), és szétverték a fél Andrásyt.
No, megbékéltünk, összefotunk, ügynököztünk, és randalíroztunk. Ismét sokat tettünk a hazáért. Csak azt árulja el nekem (a csekély értelmű medvebocsnak) valaki, hogy ettől mi változott? Mi lett jobb? Mert arra, hogy mi lett rosszabb, na arra tudok példát mondani...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr51673605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.21. 02:21:02

Ez azért van, Xinaf, mert ebben a rohadt ÁVÓ-s diktatúrában már csak így megy ez... Mert ugye diktatúrában nem a tömegbe lövetnek, ha hőzöngeni látszik a nép, meg nem is locsolnak szét némi mustárgázt, amikor gyűlni kezd a tömeg, hanem szépen illedelmesen megvárják, amíg a tisztelt köz- és önveszély hölgyek és urak hajigálni kezdenek. És egy diktatúrában ugye ilyenkor sem éleslőszer-használat meg statáriális helyben ítélő bíráskodás lőn, hanem könnygáz és vízágyú. Semmi lánctalp általi eltiprás, semmi "a bejelentett tüntetés előtti este a főkolomposokat elviszi a fekete autó". Mert ugye egy diktatúrában, ahol elnyomják a nemzeti érzelműeket, így működnek a dolgok...

//Irónia nem egy ország, ahol irónok élnek, ugye bár...//

Komolyan nem értem: azok verik a leghangosabban a nyálukat a demokrácia ellen, aki egy diktatúrában leghamarabb lennének tarkón lőve vagy deportálva....

Zsu 2008.09.21. 11:56:53

Nem tudom, igazság szerint nekem ennek az egész tegnapi napnak figyelemelterelés szaga van...

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.09.21. 22:04:18

A Holtak Földje c. horrorban van egy érdekes/vicces jelenet. A zsoldosok tűzijátékot használnak figyelemelterelésnek,mivel a zombik nem tudják róla levenni a szemüket,így ők addig szerezhetnek élelmet a városban. A magyar társadalom is ,,zombikból" áll: nézzük a tűzijátékot,míg közben az országot kirabolják. A filmben viszont a zombik a végén rájönnek, hogy a tűzijáték csak átbaszás. Kérdés hogy mi mikor vesszük le a tekintetünket a tűzijátékról.

DrHentes 2008.09.22. 10:17:41

És mi fog történi és ki fog rájönni hogy át verés?
Meg vernek még egy újságírót? Büszke lehet magára a Magyar nemzet hogy egy ünnepet sem tudunk békében ünnepelni. Nem védem egyik oldalt se. Sőt én is ott voltam régen a kemény magban, de ez nálam csak egy hecc volt ami kinöte magát. A nagy újságíró verő Bence se lehetett több 17 évesnél. Miért van az hogy a kemény jobb oldal főként kiskorúakból áll vagy részeges futball huligánokból? És ők mondják magukról hogy meg kell védeni a hazát. Szerintem nézzenek tükörben és utána mondják hogy hazaáruló.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.22. 12:20:02

Ezek a mostani tüntetések már-már paródia szerüek...

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.09.22. 16:53:51

Mondjuk az indexes csávó maga kereste a bajt...Odamenni Tomcat-hez,és azonnal lefasisztázni,ez több mint marhaság.

More-light 2008.09.22. 20:01:29

De mondjuk, ha én lefasisztázlak, akkor sincs jogod a haverjaiddal összeverni szerintem... max feljelenthetsz! ;)

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.09.23. 01:18:31

Nem veretett ő össze senkit...a haverjai vele együtt mozdultak rá a tagra. Lényeg a lényeg,az indexes elég ostoba volt.

DrHentes 2008.09.24. 13:04:59

Azért ostoba mert a munkáját csinálja?
Istenem hát nem érted hogy egy újságíró feladata hogy közölje a híreket, ha nem lennének akkor most nem tudnák az Iraki háborúról a Grúz megszállás stb... Ne mondjuk rá hogy ostoba mert munkáját végzi.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.09.24. 18:37:27

Nem azért ostoba,mert a munkáját végzi,hanem azért,ahogyan végezte. Nekem aznap a cigánytüntetésen kellett volna tudósítanom,de nem tudtam elmenni,mert dolgoznom kellett. De ha elmentem volna, nem úgy kezdtem volna a riportcsinálást,hogy ,,Szevasztok dzsuvák,mi a faszért tüntettek itt?"
Én csak azt mondom,hogyha a pasi okosabban is csinálhatta volna a munkáját.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.24. 20:33:15

Na akkor, mint a blogom adminja, moderátorként szólok: higgadjunk le egy kicsit!
Tomcat azt írta a Bombagyáron, hogy van neki saját felvétele, amin tökéletesen látni fogjuk, mi történt valójában. Ha leközli, én készségesen változtatok a véleményemen. Ugyanis jelenleg amit én a felvételen láttam:
Tomcat megszólítja, valami olyasmi szöveggel, hogy: "Jé, de érdekes, engem sose bántanak a fasiszták, csak titeket!" Erre az indexes arc azt reagálja, hogy "mert te us fasiszta vagy". Tomcat erre beigér egy picsánrugást, néhányan bele is rugnak, szóváltás, anyázás, ami kell.
Sodi is készített egy videót, ahol megszólítja az indexest amúgy. Ott van egy ilyen vélemény, hogy azért történt ez, mert az index nem objektív. Erre meg azt tudom mondani, hogy igaz, de a kuruc és a bombagyár sem éppen az. Soha nem is tagadták, ez elég köztudott.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.24. 23:57:13

Objektivitás, amint azt egy nemzeti radikális számon kéri... hm... Erről egy régi példabeszéd utolsó mondata jut eszembe: "Baszd meg, bagoly, mekkora gerenda!"

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.25. 13:18:30

Megjött Tomcat videója... leközölöm a következő bejegyzésben!

GregHill 2008.09.25. 16:09:19

Hát mint az már Einstein ismegmondta, "relativ":P
Mindennek 2 oldala van, és ki-ki a maga modján addja elő a dolgokat, ugy ,h azok az emberek akik délelött, délütán, és áltatában munkaidöben az utcán vannak, jol megéljenek belölle. Sajnos ez a nagy bűdös helyzet. Az ember a technika fejlödésével párhuzamosan butul...És a média álltal irányitott világban, ahol kézhezkapott informácóval árasztanak el minket, ott az hiszünk el amit akarunk, és mivel az ember eredendően egésszel lusta alkat, és pontsz...ik rá,h mi igaz, avgy épp mi nem, igy mindent elhisz.
Nah igy van sok ideje a budös burzsujnak az utcán csellengeni, mig eggyesek a gyárban güriznek.

Ui: érzsd jol :P
süti beállítások módosítása