Utolsó kommentek

Az elmúlt napok + ÍRJATOK!

2008.10.25. 19:48 | Xinaf | 3 komment

23.-án úgy határoztam, hogy elkerülöm a szokásos, évi budapesti utcabált, és távoztam a külvárosba, Alister kollega otthonába, ahol nagy szerepjáték partit rendeztünk! Ez eltartott kb. hajnali 3-ig, majd 9-kor kelés, mivel másnap egy hölgy ismerőssel beszéltünk meg kultúrális programot, melynek keretében ellátogattunk a Hadtörténeti múzeumba, majd utána a Syma csarnokban tartott autó kiállításra.
A Hadtörténeti múzeum nekem örök gyengém. A történelem ezen szeletei valahogy mindig megfognak, legyen szó akár szálfegyverekről, akár náci lobogókról. Egy rész le volt zárva, így csak 1-1,5-2 órán át pallérozhatuk ott az elménket.
Engem alapesetben nem érdekelnek az autók, de ettől függetlenül nagyon jól éreztem magam ezen a kiállításon is. Hogy csak néhány példát említsek, amit még én is értékelni tudtam:
- Cadillac (igen, a nagy, rózsaszín cadilac)
- Aston Martin (James Bond rajongól előnyben!)
- Ferrari
És hasonló minőségi (és elég régi) autókat. Ezek szintén valahol a történelem darabkái, jól elvoltam. Innen egyenesen haza, ugyanis már 3. napja nem aludtam 5-6 óránál többet, és elfelejtettem elmenni egy sörözésre... ha nem gond, ezt majd pótoljuk.
A mai szép napon pedig elugrottunk autóval/motorral Visegrád városába, három testvéremmel és két ismerőssel. Itt egy eldugott helyen karikásostoroztunk, tollasoztunk, íjászkodtunk, szóval szórakoztunk.
Utána kinéztünk a felvonulásira, ahol 56-os kiálítást tartanak. Rajongok ezért a korszakért, az 50-60-70-80-as évekért (elsősorban a 70-es, 80-as évekért), így nekem látni "Bambi"-s üveget, régi konyhát, korabeli ruhát kb. a földi mennyországot jelentette:)
Most pedig a gép elött ülök, és blogot írok.

Kedves Olvasók!
Igazatok van. Többet kéne blogoljak, de köztudottan válságban szenvedek!
Legyetek olyan kedvesek, írjatok tippeket, javaslatokat, témákat amiről írhatnék. Elöbb-utobb megjön ismét az ihletem, de addig is ÍRJATOK!
Így legaláb olyasmiről írok, ami tényleg érdekel!
ÍRJATOK!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr15731496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snow_flower 2008.10.26. 00:00:51

Írj az iskoláról, képzésről, diákokról. Engem érdekel!

Démon 2008.10.31. 23:43:51

Halálról, szenvedésről, reménytelenségről!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.11.01. 00:52:29

Valami pozitív kicsengésű, nem-vallásos történetnek örülnék.
süti beállítások módosítása