Utolsó kommentek

Blogtali beszámoló

2009.02.08. 17:52 | Xinaf | 15 komment

Kedves olvasók, tegnap megtörtént a blogtali! Jelen voltak:
Archaon
Newsee
Malkáv
Alister
Stiegliz
Kyora
és szerény személyem: Xinaf
Ez összesen 7 fő és mindenkit ismertem már valamennyire személyesen, de mégis nagyon örültem, hogy együtt voltunk. Rengeteg téma szóba került, Tomcattől kezdve, a szerepjátékon át a régi kocsmázásokig, a vallásoságig és a cigányokig minden a világon. Mivel egy-két fő kivételével mindenki blogol, így saját bejegyzéseket is módunk nyílt szóban kitárgyalni (mindenki hozott szinte példát egy-egy témával kapcsolatban).
Viszonylag rosszul eset, hogy olyanok viszont nem jöttek el, akiket vártam, és még csak le se mondták. De olyan is akadt, aki teljesen elérhetetlen volt.
Archaonnal nagyon könnyű beszélgetni akármiről is.
Newsee a nővérem, túl sok újat nem tudtam meg róla, de őt elég régóta ismerem:)
Malkáv az öcsém, a fent leírtak rá is igazak.
Alister ezer éve cimborám, ő olyan mint amilyen szokott lenni: nincs téma, amiről ne lenne véleménye.
Stiegliz természetesen alapos késéssel érkezett (:P), és ahogy vártam nagyon gyorsan beileszkedett. A "nembarátnőmtől" ez a minimum amit elvárok!:)
Kyorával pedig ezzel a talival felemeltem az évi találkozások számát kettőre, de ő is tipikusan olyan, akivel mindig lesz miről beszélgetni, nem akármilyen energikus leányzó!
Szóval senki nem okozott csalódást. Névtáblácskát ugyan senki nem hozott, de ezt megbocsátom, mivel én sem. Jó hangulatu beszélgtés jegyében telt el ez a kis délutáni program. Igérhetem, lesz még találkozó késöbb is. Remélem mindenki jól érezte magát, de természetesen komment formájában lehet véleményt írni!
Külön öröm, hogy a két hölgy (Kyora és Stiegliz) remekül megtalálták a közös hangot, annak ellenére, hogy ezelött a neten volt némi nézeteltérésük.
Köszönet a részvételért! NAgyon jól éreztem magam!
U.I.: Alister kolléga fizetett:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr38930507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Archaon 2009.02.08. 19:54:45

És ne hagyd ki a legfontosabbat! Adott borravalót is! :D

mezeinewsee 2009.02.08. 20:07:57

Érdekes volt... mint messze legöregebb, kicsit kilógtam a sorból, de remélem, nem nagyon. Tényleg gáz volt, hogy vártunk nagyon egyeseket, és nem jöttek/jeleztek semmit :(

Hobbitlány 2009.02.08. 21:57:40

Jujj, remélem az én lemondásomat megkaptátok! :| (bár figyeltem, és ki lett véve utána a nevem a "bejelentkezettek" listájáról. Örülök, hogy jó volt. :)

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.02.08. 22:13:22

Archaon: Na elmész ám te... :P
De hova tűnt Démon & Hilts? :D

mezeinewsee 2009.02.09. 19:01:12

Tényleg Alister fizetett! Láttam! És tényleg adott borravalót!!!

Stiegliz 2009.02.09. 21:13:53

nekem tetszett ;és én igen is vittem "névtálát" :P

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.02.09. 23:41:34

Mezeinewsee: Na hogy még te is... *szomorkodva csóválja a fejét* De legalább már tudom, hogy terjedt el az a sok csúnya, alaptalan pletyka arról, hogy én ilyen meg olyan véreskezű vagyok...

Stieglitz: Igen, hoztál... bár mivel a hátadon volt... Viszont nem is volt rá szükséged, mert a többiek nagyjából már ismerték egymást ;) :D

Merlicht · http://fenyfogo.blogol.hu 2009.02.10. 14:22:38

Nos... örülök, hogy jól éreztétek magatokat! Én sajnos nem mehettem munkaügyi okok miatt, de ezt majd inkább személyesen! :)

U.i.: Amíg nem láttam a saját két szememmel, addig nem vagyok hajlandó elhinni, h. Alister fizetett... ;)

Archaon 2009.02.10. 22:35:56

Pedig elhiheted...ma is láttam...és ma is adott borravalót! XD

Amúgy tényleg...valaki azóta már rájött hogy Hilts miért nem tisztelte meg a társaságot a jelenlétével? :)

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.02.11. 20:01:44

Merilcht&Archaon: Elmentek ám ti délre... :D

Tényleg, Hilts él még?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.02.12. 08:55:50

Nos, nem tudom. Hilts-el nem volt szerencsém beszélni az elmúlt néhány hét alkalmával...

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.02.12. 11:22:32

Erre most írtam valamit ami még tőlem is gonosz lett volna... inkább csak annyit kérdezek ("a válaszra várva" ;) ): "De hova tűnt Hilts?" :D

Hilts 2009.02.12. 21:26:24

A százados visszatért !
Jelentem élek,és -valamennyire-virulok. Sajnos a blogtalálkozóra egyrészt financiális okokból kifolyólag-értsd: nem volt pénzem:)-, másrészt családi okok miatt nem voltam módom elmenni...sajnálom is cefetül.
Még egyszer bocsi mindenkitől,aki kíváncsi lett volna rám-sokról nem maradtatok le:)-legközelebb pótoljuk!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.02.12. 21:51:32

Hilts: Ha tudnád, hogy hiányoltunk!

//De még hogy! *OMG* XD//

Archaon 2009.02.14. 09:30:58

Jaja...elég központ téma volt hogy merre lehetsz!! :D
süti beállítások módosítása