Utolsó kommentek

Koncerten voltam, hej!

2009.03.08. 16:31 | Xinaf | 1 komment

Amíg nincs gépem/netem, addig ritkán fogok írni, de fogok...
Voltam a Just four zenekar koncertjén, amiről már egyszer írtam a blogomon ITT. Egy tehetségkutató fesztivál keretében lépett fel ez a Thras/Hardcore banda, és szerintem fantasztikusan jó formában volt a négyesfogat!
Sok embert megmozgattak, volt egy kis mérsékelt pogó, ment a headbang... magam sem hittem el, miért csak 44 szavazatot kaptak a végén, és hogyan kaphatott többet náluk olyan banda, akinek huszan se voltak a koncertjén... enyhén bunda szagu volt...
Emlékszem, mikor a cimborám, a zenekar basszusgitárosa még a gimiben arról álmodozott, hogy majd ott fog állni a deszkákon, és zenélni fog, nyomja a metált...
És most elmondhatjuk, hogy sikerült. Hogy valóra vált. A Just four akkorát robbant, mint egy atombomba! Én soha nem voltam nagy rajongója ennek a zúzós műfajnak, de ez elfogulatlanul is tetszett. Fasza koncert volt!
Viszont maga a helyszín... had ne írjam le a nevét... a biztonsági őr bunkó, az árak drágák, és kint van a világ végén. A hangosítással mondjuk nincs gond, ilyen téren elég jól felszerelt a hely.
Sok sikert a csak négyesnek!
Ja, és a legfontosabb: a zenekar meghívására maga LOLA, az énekesnő is megjelent... igen nagy nevek is rajonganak már értük:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr47989507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása