Utolsó kommentek

Ez nem kirívó eset - NÉZZÉTEK MEG!

2009.03.10. 22:21 | Xinaf | 8 komment

Hányinger, kedves olvasó! És most bárki azt hiszi, hogy ez egy ritka dolog? Ez már az általános iskolámban is rendszeres volt (talán nem ennyire durván, de hasonló esetek voltak). A középiskolában is fordult elő hasonló. Nem szóltam én akkor egy szót sem, mert féltem. Szerencsémre sosem kerültem ilyen helyzetbe, de nem rajtam múlott.
Ma már nem félek. Az ilyen ellen fel kell lépni! Nem szabad sem cigánynak, sem magyarnak, se senkinek hagyni, hogy ilyet megtehessen! 
Nevezhetjük szociális problémának, kamaszok közti erőszaknak,  és cigánybűnözésnek is. Mindegy, hogy hívjuk. De nem szabad tűrni... HOL A RENDŐRSÉG?
 

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr26994751

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: bridal bouquet Singapore 2018.09.11. 11:27:11

Cityville cash and coins torrent ityville cash and coins torrent - seamawd

Trackback: Singapore wedding Decoration Company 2018.09.02. 14:31:06

high capacity magazines for a millenium 45 - Jp morgan chase employment verification

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2009.03.11. 13:05:41

Tényleg durva. De:
1. Az elkövetők közül legfeljebb az egyik cigány. Ez tuti (tudjátok, én megismerem a cigányokat)
2. Most meg fogtok kövezni: a kissrác valahol megérdemelte. Nem őrizte meg az emberi méltóságát, teljesen gyáván viselkedett. ha visszaüt, kevesebbet kap.
Tényleg kérdés viszont, hogy hol voltak a felnőttek?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.03.11. 13:13:55

@mezeinewsee:
1. Ez tény. Ezt még a kurucon is leírták (le van szarva a származás, felőlem svédek, indiánok, vizigótok, zsidók, magyarok, svédek, japánok, indiaiak, elefántcsontpartiak, vagy földönkívüliek is lehettek volna!)
2. Nem kövezlek meg, szerintem is védekeznie kellet volna. De emlékszem magamra ennyi idős koromból, én se mertem volna visszaütni.
Sajnos a felnőttek ezt gyerekcsínyként értelmezik. Volt olyan aki beleszólt ilyenbe anno, és feljelentette az iskola, mert lekevert egy pofont az egyik gyereknek. Na, erre mit mondjak?

csilla88 2009.03.11. 13:25:38

Hát igen... Sajnos már szinte mindennapos dolog lett az ilyen Magyarországon.
Én a cigány gyereket "ismerem", legalábbis egy suliba jártunk és köszönő viszonyban vagyok / voltam vele és soha nem tűnt fel, h ő is ilyen retkes cigány lenne. Soha nem volt nagy szája és nem volt ilyen erőszakos... Erről csak arra tudok következtetni, hogy olyan emberbe köt bele, aki nem mer visszaütni. Lehet én sem mertem volna...
Ezen a videón is ő van: www.kuruc.info/r/35/36837/

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.03.11. 19:35:32

Ismered, Csilla drága? Remélem találkozunk a napokba, mesélhetnél hogy mindig ilyen kemény legény volt-e...
Tudom, írtad hogy nem. Ha találkoztok, nyugodtan javasold neki, hogy költözzön az országból, mert már elég sokan keresik...

Raizen31337 2009.03.11. 22:06:07

@mezeinewsee: ÉN MEG IS KÖVEZLEK! Hogy-hogy megérdemelte????? Ilyet senki nem érdemel meg csak az aki konkrétan ilyet tesz. Az emberek 70%-a nem képes kiállni a saját elveiért és közülük se kéne senkit ilyennek alávetni. Ez ami itt történt szörnyű és nincs rá semmilyen magyarázat. Az olyan embereket akik ilyenre képesek azokat kéne nagyon nagyon lassan "megtanítani" a normális viselkedésre. Szerintem gondolkozz el, hogy milyen világban élünk és,hogy mik voltak a gyerek kilátásai a helyzetre nézve!
"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség."
(Sosai Masutatsu Oyama) Ezen gondolkozz el!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.03.12. 04:04:20

Valami mély, zsigeri taszulást érzek a kínzással és megalázással szemben. Ha valakinek baja van valakivel, akkor beszéljék meg, kerülje el vagy ignorálja, esetleg férfimódra vitassák meg, ököllel vagy acéllal. De pusztán a másik szenvedéséért bántani valakit? Mi abban a jó? Valahol itt húzódik a(z egyik fontos) határ ember és nem ember között.

mezeinewsee 2009.03.12. 08:31:18

Raizen: félreértetted, amit írtam. Nem felmentem az elkövetőket. De a kissrácnak ez baromi nagy lecke, és lehet, hogy ez a mostani megalázás teszi majd férfivá.
Ismersz ilyen felnőttet, nem? Van olyan, aki nem képes megvédeni magát, a családját. Most ez a gyerek még ilyen. Miatta még simán megerőszakolhatnák a barátnőjét, a húgát, az anyját, csak nézne szomorúan, nehogy nagyobb baj legyen. A diktatúrák ideális áldozata.
A másik 3 gyerek meg a diktatúrák terrorlegénye. Állandó vesszőparipám: IFJÚSÁGNEVELÉS! Ne lehessen senki terrorlegény, de áldozat sem. Csak akinek nevelnie kéne a gyerekeket, az gyakran csak magával, a pillanatnyi kedvtelésével foglalkozik. NEVELŐK, ÉBRESZTŐ!!!
Mit gondolsz, Raizen, miért könyörgök neked hétről hétre, hogy gyere le foglalkozásra?

Morvin 2009.03.13. 06:47:16

Vélemény: Srác, amit kapott megérdemelte, tényleg ”lehúzta „szerintem a másik unokatesóját, és ők se lehetek egyedül! Ennél durvább is lehetet volna… (Én átéltem ilyet!!!) Annyi lesz ennek a következménye, hogy mérhetetlen bosszúvágy lesz a srácban. És az ilyenektől kel igazán félni.;) Elkövetők szerintem nem voltak cigányok!

Vélemény2: 120% hogyha látok ilyet beleszólok, még ha többen is vannak! 20% kel ahhoz, hogy fejemben helyre tegyem a dolgokat és tisztán lássak.
süti beállítások módosítása