Utolsó kommentek

A jövő

2009.04.28. 23:31 | Xinaf | 3 komment

Mostanában nagyon sokat gondolkodom a jövőről. Talán túl sokat is? Lehet, hogy a jelenben kéne élnem, de önmagam cáfolom: a jelen a jövő felé vezető út!
Látom magam háromféleképpen is. Látom magam, mint papot. Szerintem jó pap lennék. Aztán látom magam újságíróként is. Ebben sem lennék rosszabb másoknál, akik ezt a szajha szakmát választják. És legroszabb esetbenl mint biztonságiőrt. Ezt nem csinálnám szívesen, de a szakmám már megvan.
Látom magam lakásban, egész jó fizetéssel, több munkakörben. Látok magam körül tengernyi havert, néhény barátot, csak egyetlen egy dolgot nem:
Nem látok magam mellet társat. A fantáziámban nincs asszony, és nincsenek gyerekek.
Néha még ma is hihetetlenül magányosnak érzem magam. Pár embernek most biztosan rosszul esik, amit leírok (főleg Stiegliznek, aki bár barátom, mégiscsak nőnemü lény), de gondoljunk bele: itt vagyok, 21 évesen, és másfél éve nincs barátnőm. Tudom, fiatal vagyok még ahoz, hogy a magánytól féljek. Tudom, hogy ez valamiféle gyerekes hisztiroham. Én akkor is rosszul érzem magam emiatt.
Pedig az is tiszta kép, hogy a barátnő a barátok rovására megy. Főleg nálam... őszinte leszek, attól is félek, ha lesz barátnőm... Stiegliz barátsága nekem sokat jelent, és ugyan miféle önérzetes nő lenne hajlandó elviselni, hogy rendszeresen kettesben vagyok egy nőnemü lénnyel, aki nem ő? Én fordított esetben nagyon nehezen viselném.
Szóval kimondom a gyűlölt szót: félek. Félek a jövőmtől, félek attól, hogy 30-40-50, stb évesen ott állok majd egymagam, és ha visszatekintek az életemre, csak a saját arcom néz vissza rám.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr641092684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.05.01. 00:16:37

"ugyan miféle önérzetes nő lenne hajlandó elviselni, hogy rendszeresen kettesben vagyok egy nőnemü lénnyel, aki nem ő?"
Most tudnék itt véletlenszerűen több nevet is feldobni... ne a nyilvánvaló, de rossz 8itt: negatív) példából általánosíts.

Kiora 2009.05.03. 15:27:27

Egyetértek Alister-sannal, nem függ össze a kettő...
és kitartást a továbbiakban...bármi mindig elképzelhető...
nekem több, mint 4! évig nem volt párom és még másfél hete sem gondoltam volna, hogy gyakorlatilag napok alatt fordulhat az emberrel egy 180 fokot a világ...és tessék mégis itt vagyok, mint egy szerelmetes kislány, aki úgy érzi magát, mint ahogy a körmei kinéznek... rózsaszínűnek XXD

Archaon 2009.05.04. 02:41:37

Bár nagyon nem ismerlek, és azt sem régóta, azért szerintem át tudom érezni a helyzetet. Én is elég gyakran érzem ezt, de hát ez van, majd elmúlik/változik. Bár mondjuk hozzáfűzném, hogy lassan 2 éve vagyok én is egyedül, de egyenlőre még nem zavar a dolog, sőt, inkább örülök, hogy van időm minden hülyeségemet megvalósítani. Szóval fel a fejjel, és ne feledd "ha a holnapokról ábrándozol lemaradsz a máról..."!(Igen, ez tényleg egy szánalmas idézet de kivételesen igaz XD)
süti beállítások módosítása