Utolsó kommentek

Tanév értékelő + nyárkezdett

2009.05.31. 13:11 | Xinaf | Szólj hozzá!

Véget ért a suli. Irónikus módon, most hogy ráérek, semmi időm nem volt blogolni, így ma pótolnám egy kicsit az elmaradásomat!
Közvetlenül azután, hogy visszajöttem az évnyitóról, tavaly született egy írásom, egy nyárértékelő. Ezt néha újra és újra elolvasom, mert tényleg fantasztikus élményekkel gazdagodtam tavaly. Most ennek fényében értékelném az azután történteket!
Eleinte, mint minden alkalommal, most is rettegtem az új közösségtől, amit az osztályom jelentett. Teljesen más volt, mint amit a MÜA-ban vagy a Katonában tapasztaltam. Kb. 2 hét kellet hozzá (vagy picit több is?), de sikerült beileszkednem.
Megismerkedtem Stiegliz-el, aki fenekestül forgatta fel az életemet:) Rengeteg remek tanár tanított, nameg egy két különösen rossz (kiemelném Magóg tanár úrat, akit ezennel felterjesztenék az ország 10 legrosszabb oktatójának nagyhírű listájára), de ez elkerülhetetlen.
Elkezdtem sportolni, és a szokásosnál is többet aggodalmaskodni a jövőm miatt. Továbbra sem tiszta elöttem, mi is lesz az én sorsom.
Rengeteg gondom volt, hol barátokkal vesztem össze, hol nem tudtam önmagammal mit kezdeni.
A mai napig nem fedeztem fel tökéletesen magamat. Nem vagyok teljesen tisztában az érétkeimmel, és némely hibámmal sem.
Egyik legnagyobb esemény újságírói szemmel: interjút készítettem Tomcattel.
Bocsássatok meg a szétcsúszott stílusért, de most nem tudok egyértelmübben fogalmazni. Élek, jó a kedvem, és remélem ez a nyaram még az előzőnél is jobb lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr211154763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása