Utolsó kommentek

Ez paródia...

2009.06.21. 22:43 | Xinaf | 2 komment

Gyerekek, ezt látnotok kell!
Véletlen találtam rá erre a honlapra, és azon belül is erre a bejegyzésre: BEJEGYZÉS.
A honlap kb. arról szól, hogy a rapperek a királyok, a rockerek meg mind hülye köcsög buzik.
Nézzétek meg, ez sírva röhögős! Itt akárki kiélheti szájkarate hajlamait! Most megmondhatod, hogy minden rapper egy faszfej, vagy hogy a rockerek mind bödösek! Mindenki hajlamai szerint!
Én eddig két kommentet írtam. Pontosan tudom, hogy semmi értelme, de őszinte leszek, engem szórakoztat!
Kérlek, kérlek, kérlek titeket, nézzétek meg, olvassatok bele a kommentekbe, és élvezkedjetek!
Én nem szoktam azért bejegyzést írni, hogy másokat alázzak (tudom, fordult már elő), de ezek a kommentek és a színvonal alapján 10-14 éves korig terjedő egyedek nagyon megérdemelnek egy kis fricskát!
Akár rapperek, akár rockerek a kommentezők, a nagyobbik fele megrekedt az "én apumán erösebb, az én zeném jobb, több haverom van" szintnél!
Én, aki intelektuális fórumokon szoktam megfordulni, és igyekszem értelmesen reagálni másokra, a hasam fogom a röhögéstől, bár néha komoly fájdalmat okoz.
Lehet menni röhögni/gyűlölködni/szájkaratézni!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr1001199827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobbitlány 2009.06.22. 19:24:50

Na, első ránézésre azt mondanám, hogy ezekből a gyerkőcökből sem lesz magfizikus...
Mindenesetre érdekes...emlékszem, mikor a hugom még mesélt, hogy mik történtek vele a suliban, és hetente egyszer, rosszabb esetben kétszer kellett változtatni, hogy akkor Zsolti nevű (11-12 éves) osztálytársa épp rapper vagy hétfőtől már rocker, de múlt szerdán még esküdött arra, hogy ő csak deszkás, amúgy meg éljen Wagner...(na jó, a tisztesség kedvéért és a nagyotmondás elkerülése végett: Wagner-kedvelés nem volt :P)
süti beállítások módosítása