Utolsó kommentek

Segítség kérés a kedves olvasóktól

2009.11.15. 21:16 | Xinaf | 8 komment

Nemrégiben két lány is megmaszírozott. Az egyikük masszőr, a másik nem, de őt is kitanították alaposan ezen művészet mesterei.
Az erdemény: sikerül egy minimális erőkifejtéssel kihúzzam magam.
Szegények mindketten keményen próbálkoztak velem, de végül nem tudták kimasszírozni belőlem az izomcsomókat. Egészen pontosan biztosan sikerült volna, ha van 4-5 szabad óránk erre.
Mindenesetre várom azokat a válalkozó szellemű hölgyeket (vagy urakat akár), akiknek van ehez elég kemény markuk, elég jó technikájuk, elég sok türelmük, és nagy magabiztosságuk.
Tegyenek velem egy próbát.
Sokan nem hinnék el rólam, de valójában utálom ezt kérni másoktól. Csak akkor szoktam, ha komolyan fáj a válam, hátam. És most fáj. Jobban, mint valaha. Egyenesen tartani magam is komoly megterhelés.
Aki akármiben tud nekem segíteni, az tegye mihamarabb, mert ez most már kurvára fáj!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr661527439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2009.11.16. 15:01:38

Feltételezem, a gyógytornász nővérednek szóltál!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.11.16. 15:13:49

@Akara:
Majd beszélünk mihamarabb, és elmesélem, miért nem hívtalak már régen fel a dologgal kapcsolatban:)

@mezeinewsee:
A gyógytornász nővérem így is túl van terhelve... nem szívesen fárasztom a szabadidejében, csak ha már nincs más megoldás.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.11.16. 23:59:25

Nem akarom elkiabálni, de úgy fest, jobban vagyok... majd írok tájékoztatást, ha igaz a hír...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.11.17. 13:27:57

Szóval, kedves olvasók!
Meg lehet nyugodni!:)
Tegnap az egészségügyben tanuló öcsém két mozdulattal kiroppantotta a hátamat, és ezzel az a fájdalom, amiről írtam, gyakorlatilag megszűnt. Még mindig akad egy-két izomcsomó a hátamban és a vállamban, de úgy fest, egy ideg csípődött be valahol a derekam/hátam környékén, ami enyhén bénította a hátam. Ezért nem tudtam kihúzni magam. Szóval happines, meg ilyenek!
És Malkávnak külön is óriási köszönet, ahogy két lánynak is, akik a gondomat viselték. Sajnos összesen ketten sem haladták meg 15 kilóval a tömegemet, így hason fekve nem tudták kiroppantani a hátam, de sokat enyhítettek a dolgon így is!

mezeinewsee 2009.11.18. 16:13:56

Na, legalább egy jó hír..

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.11.22. 01:40:37

Ezt meg kell ünnepelnünk!

//Igen, ez egy célzás volt... igen, egy ősi kripta/labirintus/szigetvilág kifosztására gondoltam... :D //

Stiegliz 2009.11.22. 03:21:17

Xinafbácsi Stiglinc visszatér. ugyan ugy , de mégis másképp.
jah, és elöző életemben denevér voltam :P
www.youtube.com/watch?v=Y1rnRJk_wkc&feature=related
süti beállítások módosítása