Utolsó kommentek

Életjel

2009.11.23. 20:42 | Xinaf | 2 komment

Voltaképpen nincs okom panaszra, hiszem mindenem megvan. Csak úgy érzem, kicsit sok minden vár rám mostanság.
Az idei tanév kötelező programjai:
- Félévi vizsgák
- Modulzáró vizsgák
- Záró vizsgák
- Szakdolgozat irodalomból
- Szakvizsga
- Mestermunka
- Nyelvvizsga
Ez voltaképpen annyira nem tűnik soknak, de nekem mindegyik jól kéne sikerüljön. Egy kicsit fáradtnak érzem magam. Mostanság tanulni is szoktam, fáradt vagyok fizikálisan és szellemileg is, és... és...
És úgy érzem, nem tudok semmit. Nem ragadnak meg az agyamban a dolgok. Néha komolyan elgondolkodom azon, hogy vajon én hülyülök folyamatosan?
Ezen kívül igyekszem kevesebbet szívni, és úgy általánosságban jó lenne leszokni a cigiről, mert piszokmód hátráltat.
Hogy kicsit pihenhessek, verseket olvasgatok szabadidőmben. Sajnos az általam szeretett versek nagyobbik fele nagyon hosszú, nehéz olyat találni, amit még leközölhetek, és még nem írtam le a blogba...
Nem is erölködöm. Inkább megnézek valami filmet, és alszom. Holnap (is) nehéz napom lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr411547280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2009.11.24. 15:39:18

Kitartás, már csak kb.: 6 hónap:) aztán vár a meló!!!!!!! xD
süti beállítások módosítása