Utolsó kommentek

Egy új kor kezdete

2010.04.14. 14:28 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: szolgálati közlemény hétköznapok

Tartozom egy vallomással, kedves olvasók!
A napokban azon elmélkedtem, hogy a Xinaf - Az én világom megszűnik. Ahogy elnéztem az utolsó írásaimat, kétségbeesve kellet tapasztalnom, hogy a színvonal süllyedni kezdett, majd zuhant. Én, a naiv lélek azt hittem, hogy ha majd újságírást tanulok, akkor majd sokkal jobb leszek. És ennek az ellenkezőjét tapasztaltam.
Sokat elmélkedtem ezen, hiszen az utobbi időben kritikusan keveset is írtam. Az egykor stabilan 60 fős olvasótáborom lefeleződött. És már én is untam kicsit.
De végül úgy döntöttem, a fenéket! Az én világom ezzen igenis megmarad! Maximum kicsit átalakul. Mostanság ugyanis megint sikerrel jön fel bennem az ihlet, van pár téma, amit érdemes lenne komolyabban kifejteni, és tervezek még egy kis extrát, egy alblogot, ami majd nyár környékén indul majd el, terveim szerint. Erről egyelőre annyit, hogy nem egyedül fogom csinálni, és sokkal interaktívabb lesz, mint ez a jelenlegi, ami ennek ellenére szigorúan meg fog maradni.
A blog átalakulásáról:
Úgy hiszem, a magánéletem nagyrészt ki fog maradni mostantól. Túlságosan kusza és személyes lett ugyanis. Valószínüleg fel fogok venni egy társadalomkritikai vonalat. Aki pedig arra kiváncsi, mi van velem, az majd megkeres e-mailben, személyesen, telefonon, msn-en, vagy ahogy akar.
Ez persze nem azt jelenti, hogy személyesebb jellegű írás soha többé nem lesz. Csak sokkal kevesebb.
Olvasók, ti, kik kitartóan nézegetitek ezt a weblapot még mindig!
Őszintén remélem, hogy fogok tudni olyan érdekes, vagy felháborító dolgokkal szolgálni, hogy ne érezzétek úgy: felesleges másodperceket vett el ez a Xinaf az életemből. Remélem, visszaszerezhetem, vagy lekörözhetem régi olvasottságomat.
Addig is:

SZIASZTOK!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr251920673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása