Utolsó kommentek

Saját retro best of

2010.09.08. 16:04 | Xinaf | 3 komment

Címkék: poén hétköznapok

Tisztelt olvasók!

Elég nehéz időszak van, de úgy vélem, ez a bejegyzés felvidítja majd a szíveket...

Aki az én korosztályomba tartozik, emlékszik rájuk. Aki a 30-as korosztályt képviseli, az megélte! Jöjjön az én gyermekkorom-kezdeti kamaszkorom retro zenei válogatása!

"Álmod, hogy vakít a fény, tombol a nyár e földtekén..." Carpe Diem - Álomhajó

"Napfény járja át a szívem újra, csak egy szál bikinit hoztam el az útra..." 4F Club - Balatoni Láz

"Gyere el Tarzan, kérlek mentsd meg a szívem..." UFO - Tarzan

"Kérek egy kulcsot a szívedhez" Happy Gang - Kérek egy kulcsot

"Titkos üzenet, szál a szélben" TNT - Titkos üzenet

"Különös szilveszter, táncol a hóember" Cserháti Zsuzsa - Különös szilveszter

És az utolsó, ami nekem még ide tartozik, bár már ekkora bőven beértem a kamaszkorba:

"Ártatlan szemmel néz most rám a hajnal..." - Groovehouse - Hajnal

Aki szerint valami meghatározó lemaradt, az írja be kommentbe!

És ezután mit tehetnék? Jó nosztalgiázást azokhoz a számokhoz, amiket akkor nem szerettem, de nagy poén most évekkel később újra meghalgatni!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr342280609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobbitlány 2010.09.09. 21:29:09

jaj, van egy rakat ilyen zskat. szám, amitől anno hányingert kaptam, most is, de azért már élvezni tudom, nosztalgiából. :) jó kis válogatás, de hol vannak az ilyenek, mint" Emergency House-Nyakig ér a holiday" és tsai? :D
süti beállítások módosítása