Utolsó kommentek

Azt hittem ember vagyok...

2010.09.16. 11:04 | Xinaf | 2 komment

Címkék: filozófia dalszöveg hétköznapok szomorúság

Nem tudom hol rontottam el. Csak azt tudom, hogy fél éve még én voltam a legboldogabb ember ezen a sárgolyón.
Persze, ha megkérdezik, én ma is azt mondom: boldog életem van. Van családom, van tető a fejem felett, szertetben élek, mindig van mit ennem, néha van mit innom, és vannak barátaim.
De a legboldogabb ember kb. fél éve voltam.
Azóta egy barátom (nem nevezem nevén) úgy döntött, hogy álszent vagyok, és ő nem vállal fel álszentekkel barátságot. Én pedig félkarú óriásnak érzem magam, kicsinek, gyengének és jelentéktelennek. Egy barátot nem lehet más barátokkal sem pótolni.

Akit szerettem, engem nem tudott úgy szeretni.
Úgy látszik, hiányzik belőlem az a fajta karizma, ami másokból a feltétlen szertetet váltja ki. Akit én megszeretek, és akit közel engedek magamhoz, annak ezer hibáját is megbocsátom. Akármennyire idegesítsen. Hiszen ilyennek ismertem meg! Nem változott, tehát egyszer már elfogadtam.

Az elmúlt másfél év alatt elvesztettem két barátot, és egy szerelmet. Ez azért nem rossz teljesítmény!

Biztos vagyok benne, hogy az Úrnak valami nagy terve van velem. Nem lehet másképp. De térden állva kérlek, vezess rá az útra amit kijelöltél nekem! Valaha nagyon erősnek éreztem magam, de egyre csak gyengülök...

"Kisfiam, azt hittem ember vagyok!
De azt már nem, hogy az is maradok...
Fogad hát úgy majd ezt a levelet
Mint egy még ember írt üzenetet.
Kérlek, ne ítélj könnyelmán felettem,
és őriz meg gyönyörű szívedben!

Lehettem volna, vadász vagy hajtó...
Én a kiátkozott, megrögzött csavargó
Ki azt hitte, ha úton van, szabad!
Eltapos a világ, ha útjában vagy!
Így lettem bolond. Élni kell, és lehet!
Bocsáss meg nekem... Isten veled!"

(Hobo - A bolond levele a kisfiúhoz)
 

"Engedjétek meg, hogy egy gyáva ember balladáját eljátszuk nektek. Aki nem született erősnek, nem is tagadja... és rájött, hogy mi vár rá, és élni szertetett volna!"
Földes László

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr892300000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2010.09.17. 21:08:38

Nehéz mit mondani. Athoszi Hészükhaszta Szent József írja egy lelki gyermekének: ha lelki magasságokban vagyok, ha érzem a kegyelmet, akkor mindig félek, de ha nem érzem, ha nem tudom, mi velem Isten célja, akkor tudom, hogy jó úton haladok. Ugyanis a nehézségekben kapja az ember a legtöbb kegyelmet (csak nem érzi).
A barátságról: A szeretet "mindent eltűr, mindent elhisz, mindent remél, mindent elvisel." Most az elviselés jön...

fera001 2010.09.18. 20:44:36

Azt gondolom, egy barátságban vannak félreértések, nehéz és boldog időszakok. Van úgy, hogy konokságból nem békülünk. De az idő mindíg megmutatja mennyit ér, vagy ért egy barátság. Van úgy, hogy reménytelenűl menthetetlen, de van hogy a konfliktus felismerése után, egy szívből jövő bocsánatkérés mindent megold. Nem utolsó sorban a barátsághoz is és a konfliktushoz is két ember kell. Mivel mi csak emberek vagyunk, így nem vagyunk és nem is leszünk tökéletesek. Max. trökedhetünk rá. Ha valóban fontos (volt) neked ez a barátság, valószínű neki is. Lehet, hogy benne is ugyan olyan gondolatok kavarognak.
süti beállítások módosítása