Utolsó kommentek

Blogtalálkozó 2

2010.11.12. 15:10 | Xinaf | 12 komment

Címkék: hétköznapok

Kedves olvasók!

Van kedvetek ismét blogtalálkozót tartani? Ez lenne már a második! Az elsőről pár szót írtam ITT.
Azóta alaposan átcserélődött az olvasói bázisom, tehát lehetőség nyílna új és érdekes embereket megismerni, tök jól érezni magunkat, meg ilyenek!
Aki jönne, az írjon ide egy kommentet! Ha nem szokott kommentelni, de mégis jönne, az vagy iwiw-en írjon, vagy e-mailen (xinaf@citromail.hu). Telefonszámot nem adok meg!

Még nincs kidolgozva a helyszín és az időpont, de amit igérhetek, hogy egy hétvégi nap délutánjára fogom tenni. Ezen kívül felelőtlen módon nyereményjáték is lesz, amolyan "Ki ismeri jobban Xinaf blogját" vetélkedő, ahol rendkívül értékes nyereményeket lehet majd hazavinni! :D

Optimista vagyok, remélem megdöntjük a múltkori 7 főt!
Várom a visszajelzéseket!
(Mottó: a múltkorinál Alister fizetet! XD)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr512444575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrHentes 2010.11.13. 20:00:31

Én ott leszek. A mottó lehetne ugyan az :P

mezeinewsee 2010.11.13. 20:47:09

Igen, a mottó tetszik.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2010.11.14. 00:02:11

Elmentek ám a sunyiba, potyázósok! :P

Mogyee 2010.11.14. 00:14:06

Megígértem, hát itt is kimondom... én is jövök,ha minden igaz... :)

qwertzky · http://www.youtube.com/qwertzky6 2010.11.14. 17:04:21

Azóta nem jártam itt ,amióta flódnit vittél a magyaroknak...aztán meg azt írtad ,hogy átmentél a nácikhoz .. nagyon felebaráti..tényleg!!
Persze mit várjunk a fajtádtól??

Xinaf !
Te ne kérj elnézést az egész jobboldal nevében ..OK?
Én megpróbáltam EZEKKEL ember módjára beszélni ,de hát nem lehet ,mert ezek nem emberek!!
Válasz erre

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.11.14. 20:24:35

@qwertzky:
MODERÁTOR:
Ne ide szemetelj, ez egy blogtalálkozós téma (nem tartom szemétnek az írásod, de ide tényleg nem illik. Főleg, hogy megadtam az e-mail címem. De most már ne oda írj...). Csak neked indítottam egy új bejegyzést, ide nyugodtan írhatsz:
xinaf.blog.hu/2010/11/14/qwertzky_nevu_kedves_kommentelomnek

Hilts 2010.11.14. 23:38:39

Mennék én is,ha lehet:)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.11.15. 23:21:07

@Hilts:
Hogy a fenébe ne?

Eddig amúgy jelezte részvételi szándékát, így vagy úgy:
- Morvinuszka
- mezeinewsee
- Dr Hentes
- Alister
- Malkáv
- Mogyee
- Fenopy
- Kyora
- Almádi Ádám (nem ismerem a nickjeit:S sorry...)
- Hilts
Ez velem együtt már 11 fő! És ennél többre számítok, de ha ti eljöttök, már nagyon is remek!

Charlotte7 2010.11.17. 19:10:14

Én is megyek, ha az időpont is okés;)
süti beállítások módosítása