Utolsó kommentek

Az én püspököm + videó

2011.01.08. 00:39 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video vallás boldogság

Tudjátok, kedves olvasók, hiszen nem titok: erőssen vallásos vagyok. A felekezetet Görög Katolikusnak nevezik, én jobban szeretem az Unitált Ortodox, vagy a Rómával egyesült Ortodox kifejezést.

Örülök, hogy erre végre büszke lehetek, hogy olyan püspököt kaptunk, aki tartja a hagyományokat, normálisan elvégzi a szertartásokat, és ami a legfontosabb: szent. Vagy legalábbis szentéletű.

Ez az ember valaha Kocsis Péter néven látta meg a napvilágot, majd miután szerzetes lett, Kocsis Fülöp néven éli az életét.

Azonban nem kell az én szavamra támaszkodjatok, ezennel közlöm az Index videóját.

Istensterető Fülöp püspökünknek adj Urunk egészséget, békességet és áldást, számos boldog éven át!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr242568801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása