Utolsó kommentek

Egyszer véget ér...

2011.04.18. 00:55 | Xinaf | 1 komment

Címkék: video

Én nem szeretem a tehetségkutatókat. Nem szeretem különösebben a hülye frizurás kamaszokat sem.
De most van egy olyan gyöngyszem az egyikben, aki megérdemel minden nyilvánosságot! Nem tűnik túl biztatónak a kezdet, de ami lesz belőle... nyílt gyerekszemek, amik nekem is voltak egykor. De "egyszer véget ér a lázas ifjúság..."

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr572835173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2011.04.20. 18:40:04

Ezt a srácot pont láttam. Nekem tetszett amit előadott.
süti beállítások módosítása