Utolsó kommentek

Idézetek a jelenemről

2011.07.25. 22:52 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: vers idézet

Megjöttem a táborból. Nem írom le, milyen volt. vagyis, jó volt, de nem részletezem :) Ha érdekel, majd megkérdezed.

Igazából kevés az összefüggő gondolatom, de sok érzés kavarog bennem. Most ezt a kis csokrot tárom elétek:

"Kislány, ki erre jársz egy jóbaráttal,
ki majd letép, te liliomvirág,
ne nézz reánk szemedben durva váddal,
de mondj értünk egy Áve Máriát"

- François Villon: Akasztófavirágok balladája, Faludy átköltés -

"- Meg vagyok hatva, Perselus - mondta őszintén Dumbledore. - Hát mégis eljutott odáig, hogy fontos magának a fiú?
- A fiú!? - mennydörögte Piton. - Expecto Patronum!
A pálca hegyéből kirobbant az ezüst őzsuta. Puhán a padlóra szökkent, egyszer körbenyargalt a szobán, aztán kiröppent az ablakon. Dumbledore elnézte, ahogy tovaszáll, majd mikor kihunyt az ezüstös derengés, újra Piton felé fordította arcát. A szeme csordultig volt könnyel.
- Ennyi év után is?
- Örökké - felelte Piton."

- J. K. Rowling: Harry Potter, és a halál ereklyéi -

"Mivel szegény vagyok, álmom van csupán, Álmaim lábad elé terítem Finoman lépj, álmaimon gázolsz."
- William Butler Yeats. -

"Aki jobban szereti apját vagy anyját, mint engem, az nem méltó hozzám; aki jobban szereti fiát vagy leányát, mint engem, az nem méltó hozzám; és aki nem veszi fel keresztjét és  nem követ engem, nem méltó hozzám."
- Jézus Krisztus: Máté evangéliuma -

Na, ezek a gondolatok keringenek bennem. Ha a miért érdekel, kérdezd meg személyesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr543098783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása