Utolsó kommentek

Őszinte bejegyzés

2011.10.27. 21:56 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: filozófia párkapcsolat hétköznapok

Valaha még családról és gyerekekről álmodoztam. Ma már nem teszem. Nekem más az életem.
Ebből fakad, hogy barátnőre sem vágyom, sőt, tudom, hogy nekem nem szabad, hogy legyen. Mert nem tartana sokáig, és nem érne szépen véget a kapcsolat. Ezt is nagyon jól tudom.
De mennyivel könyebb lenne az életem, ha a szex nem hiányozna ennyire... erre valami megoldást kell találni, méghozzá sürgősen! És nem, nem megoldás lefeküdni valakivel. Ennél vallásosabb megoldásra gondoltam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr953335034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása