Utolsó kommentek

És ismét...

2011.11.24. 21:03 | Xinaf | 4 komment

Címkék: vallás

SZERETLEK TÉGED, URAM!

Történjen velem bármi, ez az egy biztos.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr13409397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pappagiv 2011.11.26. 14:06:49

Kedves Xinaf!

Én mindig megdöbbenek rajta, hogy a böjt mindig olyankor "talál meg", amikor a legnagyobb szükségem van rá.
Talán az Úr azt kéri, hogy arról mondj most le, ami a legfontosabb neked.
Kitartóan imádkozom érted!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.11.27. 20:40:08

@Pappagiv:

Kedves Pappagiv!

Az a baj, hogy ami a legfontosabb nekem, az egy olyan Istentisztelet, ami felemel Istenhez... vajon az Úr valóban az kérné, hogy mondjak le a vele való találkozásról?

Pappagiv 2011.11.28. 09:27:00

@Xinaf:

Kedves Xinaf!

Kb az utolsó négy bejegyzésed egyértelművé tette, hogy ez a probléma foglalkoztat most téged.
Nem tudom, Xinaf. Nyilván nincs nálunk a bölcsek köve. Csak azt látom, hogy egy baromira nagy próbatételben állsz, amiből valószínűleg valami eszméletlen jót készül kihozni a mi Urunk. De egyáltalán semmi ötletem sincs, hogy fogja megtenni.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2011.11.28. 21:32:58

@Pappagiv:
Nekem már van... én legalábbis látom a kiutat.
süti beállítások módosítása