Utolsó kommentek

"Tiszta szívet teremts bennem, ó Isten!"

2011.12.18. 13:27 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: video vallás boldogság

Leírhatatlan élmény volt, hogy részt vehettem Atanáz püspök atya liturgiáján. Ráadásul a Rózsák terén... és ismét egy oltárnál szolgálhattam Kiss Lacival...

Nem akarom jegyzőkönyv szerűen rögzíteni az eseményeket. Csak pár dolgot emelnék ki...

- Mikor a püspökatya a Triszágion harmadik ismétlését ógörögül énekelte...
- Mikor lehetőségem volt rá, hogy én adjam át a tömjénezőt.
- A három antifóna!!!!!!
- Atanáz atya beszéde.
- A püspöki áldás, magyar nyelven.

Ezen kívül is voltak nagyon szép élmények. Ismét felemelkedtem az Istenhez, és átéreztem a jelenlétét! Maga a hangulat, a kisugárzás... gyönyörű és ünnepélyes, felemelő és lelki. Maga Atanáz püspök atya egy végtelenül kedves és közvetlen ember, aki mellé kemény és határozott... igazi püspöke Krisztus magyarországi görögkatolikus egyházának!

Féltem nagyon, hogy vajon van-e nekem ministránsként keresni valóm egy ilyen rangos eseményen, de végül is jól jött a jelenlétem, még segíteni is tudtam.

Nem hagyhatom ki, hogy a liturgia utáni agapén sikerült pár szót váltanom a püspökkel, ami megint csak óriási élmény! És ami még mindenképpen szót érdemel: 4 db, meg nem szentelt ikonnal indultam el otthonról, és 4 db, megszentelt ikonnal mentem haza!

Összefoglalva: rég voltam ennyire boldog!

Orosz Atanáz és Kiss László. A kép illusztráció, nem a mai nap készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr663472946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása