Utolsó kommentek

Politikai kirohanás - Lehet megsértődni, megbántódni!

2012.01.24. 21:12 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: politika harag

Nem értem, hogy kik és miért támogatták be ilyen lelkesen most hétvégén a kormányt. Konkrétan ez számomra felfoghatatlan. Nem tudom, kikből állt az az 1 millió / 400.000 / 100.000 ember (attól függ, ki mondja), aki szerint ami most van, az jó...

Az a baj, hogy konkrétan alig tudok valami jót összeszedni a FIDESZ eddigi munkálkodásából. Nekem személy szerint a fizetésem csökkent (nincs adójóváírás), netto 8 ezer forinttal. Ez önmagában nem sok, ugye? Nos, ez a nettó bérem 10%-a!!!!!! De szerencsére van, aki jól járt... aki 300.000 ft felett keres.
Szerencsére az árak nőttek, így a pénzem sokkal, de sokkal kevesebbet ér, mint eddig. Bevezettek egy hajléktalan törvényt, amit nem nagyon próbálnak betartani mondjuk, mert teljesen szar, és betarthatatlan. Beültettek egy főügyészt 9 évre, akinek az eltávolítása közel lehetetlen. Rengeteg pénzt szartunk el, rendkívül fontos dolgokra, mint a Magyar Köztársaság feliratok lecserélése. Tettük ezt felelősen és bölcsen, hiszen jelenleg is rohanunk az államcsőd felé.Ki tudja hányan  kerülhetnek majd áprilisban az utcára, ahol nem lakhatnak, mert azért ugye pénzbírság, majd börtön jár.
Külön zavar, hogy a kormánynak van pofája keresztény értékrendűnek hazudnia magát, pedig ez sok minden, csak nem keresztényi...
Óriási pofával nekimentünk az IMF-nek, majd alig 3 nappal azután, hogy szolidan "3 betűs bűnözők"-nek bélyegeztük, segítségért sírtunk.
Közben 3 szervezet is leminősített minket. A magánnyugdíj pénztárakról ne is beszéljünk, mert röhejes.
Bár minden megszorítás, amiért én és sokan mások szopunk, az államadósság csökkentésére irányult, az jelenleg magasabb, mint valaha. Lehet, valamit nagyon elcsesztetek? Nem, ez nem lehet, ez biztos.
A forint válságról pedig már nincs is kedvem írni.

Igazság szerint, én anno reménykedtem, hogy egy 2/3-os vezetés majd jót tesz, bár féltem a diktatórikus, megalomán jelenségektől, amik elő-elő fordulnak.

Az államcsőd szerintem nem elkerülhető, ne legyen igazam. De ne csak a FIDESZT szapuljam, nézzünk szét a politikai palettán:

FIDESZ-(KDNP) - Amióta ők vannak hatalmon, azóta nekem folyamatosan csökken a bérem, és gyakorlatilag az ismeretségi körömben mindenkinek. Gyakorlatilag egyre rosszabbul élünk, és ez csak erősödni fog. NEM!

MSZP - NEM! Töketlen, használhatatlan idióták gyülekezete. Jah, és a legkevésbé sem baloldaliak. Jah, és 8 év alatt nem tudtak szilárd országot létrehozni.

LMP - Tőlük sosem lesz más a politika. NEM!

JOBBIK - Több kifogásom is van ellenük. De jelen gazdasági helyzetben semmiképpen sem! A multik kiűzése, a kereskedelmi tévék betiltása, az Unióból való kilépés egyesével is öngyilkosság, együtt pedig tragédia. Viszont amivel nem nagyon tudok vitába szállni: ők az egyetlenek, akik nem játsszák a vakot, és foglalkoznak a cigány kérdéssel. A hogyanról lehet vitázni, de a probléma valós! Ill. az államdadóság újratárgyalása sem feltétlen hülyeség. Ennek ellenére: NEM!

DEMOKRATIKUS KOALÍCIÓ - Róluk még egyelőre nem tudunk sokat, de ha most hirtelen választások lennének, és a fejemhez szorított pisztollyal szavazni kényszerítenének, és valószínűleg rájuk szavaznék. Ezt sem hittem volna... TALÁN! Mielőtt megköveznétek: Gyurcsány Ferenc fele akkora morális válságot nem teremtett, mint jelenleg Orbán Viktor. Nemzetközileg pedig sokkal vállalhatóbb.  És erre jelenleg óriási szükségünk van!

De őszintén szólva, akire legszívesebben szavaznék, ha muszáj lenne, az BAJNAI GORDON. Ciki, nem ciki, messze akkor volt a legmagasabb az életszínvonal az elmúlt 10 évben, mikor ő volt hatalmon. Szóval ő lenne az IGEN! De jelenleg nem aktuális a kérdés, mert nem indul.

Én pedig kijelentem, hogy én politikailag nem vagyok jobboldali. 14 éves korom óta nem politizáltam ennyire keveset, mint mostanában. Kiábrándult vagyok, belefáradtam abba, hogy az egyik tolvajt a másik fölé ültessem. Jelenleg nincs kire szavazzak, mert engem rohadtul nem képvisel senki.
Mondják, "ez állampolgári kötelességünk". Miért? Hogy olyat ültessünk a vezető székbe, aki talán nem árt annyit?
Szerintem olyan emberre szavazni, akiről tudom, hogy ártani fog az országnak, az hazaárulás. Persze van olyan, mikor nincs más választásunk. Én pl. szinte biztos, hogy szavazni fogok legközelebb, és biztos nem a Fideszre, mert őket hatalmon hagyni még ennél is nagyobb bűnnek érzem.

És mielőtt megsértődnek, megbántódnak a kedves olvasók, leírom: ha szerinted, kedves olvasó, akire szavazol, az nem árt az országnak, akkor ez utóbbi rád nyilván nem vonatkozik.

Én az egész bandát károsnak, hazugnak, álszentnek látom, akik az erkölcsről hallottak ugyan, de nem értik a koncepciót. És most mindegy, hogy nemzeti jelképekbe, vagy liberális köntösbe csomagoljuk ezt.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr923744982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása