Utolsó kommentek

"Az Úr meghallgatja könyörgésem szavát!"

2012.03.14. 22:09 | Xinaf | 1 komment

Címkék: vallás boldogság

Mikor a legnagyobb volt a baj, és végkép elvesztettem a reményt, és már-már győzedelmeskedett a fásultság, és a depresszió, akkor kaptam meg az Úrtól a segítséget.

Talán próbára akart tenni, hogy amikor a legtávolabb érzem magamtól, akkor is kitartok-e a böjtben? Lehet. Sose tudom meg. De amikor már mindent, az életemet, a jelenemet is feleslegesnek éreztem, jelet kaptam és erőt a további küzdelmekhez. Olyan ajándékot, ami ismét kelet felé fordítja a figyelmem, a lelkem...

(Elvileg itt lenne a kép, de teljesen lehetetlen lefotózni. (Vagy sötét a kép, vagy homályos). Aki látni akarja, az találkozzon velem, akkor lesz rá lehetősége!)

Köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr164317325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2012.03.17. 18:58:17

Már láttam, tényleg jól néz ki. :)
süti beállítások módosítása