Utolsó kommentek

Menekülhetsz az éjszakába

2012.06.02. 23:30 | Xinaf | komment

Címkék: video dalszöveg hétköznapok

Nem sok vidám dolog történt velem május hónapban.
Nem indult vészesen jól ez a remek június sem, de hát majd csak lesz jobb is! Optimista vagyok.

Addig pedig maradnak általános jellegű írásaim.

Kedves testvérek, kicsit össze vagyok zavarodva, bár ezt ti is tutira észleltétek (már akivel viszonylag sokat találkozom). Nem látványos a dolog, de néha pl. össze-vissza beszélek.

Már majdnem két éve szilárdan kitartottam egy életmódban, ha esett, ha fújt. Kisebb kilengéseim valójában voltak, de utána mindig elkönyveltem, hogy "nocsak, hibát követtem el, vissza az eredeti mederbe", és folytattam az életem, többé-kevésbé változatlan.

Még mindig központi kérdésem, hogy mit tartogat a jövő? Fogalmam sincs, őszintén. Még abban sem vagyok 100%-ig biztos, hogy melyik úton induljak el. Három jelöltem van, és ezek között hol egyik, hol másik a csábítóbb. De az utóbbi időben, az egyik lehetőség elkezdett dominálni.

Elnézést, rejtélyes vagyok. Páran értitek. Mindenesetre, erről akár szívesen beszélgetek is... vagy nem. Van olyan, akivel szívesen beszélgetek, és van olyan, akivel nem. Remélem, hogy senki sem fog megsértődni, megbántódni, ha vele, speciel nem. Nem a barátságom gyengült az irányába. Nem őt szeretem kevésbé. Csak...

Egyszerűen vannak olyan dolgok, amit csak néhány emberrel tudok megbeszélni. Volt, hogy 2 testvéremnek elmondtam valamit, a maradék 3-nak pedig nem. Volt, hogy a szüleimmel megbeszéltem azt, amit egyik testvéremmel sem. Egyik barátomat beavatom, másikat nem. Stb.

Közönyös szürke éjjel,
Talán egy furcsa álom,
Ahogy a félhomályban rád talált.

úgy vártad a színpad előtt,
Hogy végre hozzád szóljon,
Könnyű pillantása vágyait szórta rád.

úgy kérted, úgy vártad.
Szemed újra őt kívánta.
Mindent elhittél.
Mindent eldobtál.

Menekülhetsz az éjszakába,
Felé hajt a vágy.
Szemeid üres kirakatában,
Egy idegen arc néz vissza rád.

Közönyös szürke éjjel,
Talán egy furcsa álom.
Tükröd nem hazug,
Te változtál csak át.

Az első ébredés
Az első józan érzés.
Kiégett testeden még újra rezdül a vágy.

Menekülhetsz az éjszakába,
Felé hajt a vágy.
Szemeid üres kirakatában,
Egy idegen arc néz vissza rád.


(Lord: Menekülhetsz az éjszakában)

Szemeim üres kirakatában egy idegen arc néz vissza rám is...

Tükröm nem hazug? Én változtam csak át?

Kiéget testemen még újra rezdül a vágy?

Nem tudom... Csak kicsit tudnám pontosabban, mit akarok? Mármint, hogy mit szánt nekem az Úr? Mert boldog attól leszek...

Utoljára az érettségim után éreztem ezt... a "na, és most mit fogsz kezdeni magaddal, hülyegyerek? A jövőd múlik a döntéseden..." életérzést...

Én pedig hiába menekülök az éjszakába - azaz hiába nem alszom, hanem fent vagyok, bújom a netet, és próbálkozom valami... voltaképpen nem tudom, mivel próbálkozom.

Szeretem, ha ilyen jó, zűrzavaros egy bejegyzésem :D Szinte én sem értem, mit akartam leírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr424561981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása