Utolsó kommentek

6 év...

2013.05.12. 20:42 | Xinaf | 4 komment

Címkék: érdekesség

Holnap lesz 6 éves a blog!

Ezt még ma megírom, mert holnap biztosan nem lenne rá időm/energiám! Ezúton azt is megjegyzem, hogy ez lesz a 895. bejegyzésem életemben. Ez azt jelenti, erössen közeledünk az 1000. bejegyzéshez. Ezt mindenképpen meg fogjuk ünnepelni, a leghűségesebb, legkedvesebb olvasók gyűrűjében!

Úgy döntöttem, hogy mivel a blogoló ismerőseim nagy része írt magáról bemutatkozós, "mit lehet tudni rólam" jellegű írást, így most én is közzé teszek egy kis csokrot érdektelen, de talán pár embernek érdekes információkból. Következzen a Xinaf és a blogok-naplók érdekességek!

- 19 évesen kezdtem blogolni, akkor Tomcat és Athina adta az ihletet. Nagyon bejött amit csináltak, szerintem jelenlegi olvasóim nagy része nem is tudja, kicsoda ez a két ember. 

- Előtte írtam már 3 naplót is, papír alapon, de sosem volt igazi kitartásom, és 3-4 bejegyzés után abba is hagytam őket. Ezek a naplók már nincsenek meg, mindet megsemmisítettem.

- Egyszer hamisítottam egy naplót. Konkrétan az történt (emlékeim szerint 17 lehettem? Tudja a fene...), hogy fogtam egy füzetet, teleírtam mindenféle bejegyzésekkel, kb. 20 lapon át, majd elkezdtem egy lányról írni, aki nagyon bejött, hosszan, hosszan, kamu dátumokkal, majd "véletlenül" ottfelejtettem náluk. Persze elolvasta, figyelmen kívül hagyva a "ez egy napló, ne olvasd el" feliratokat. De hát ezért hagytam ott nála... Istennek hála, nem jött össze a dolog.

- Egyszer randiztam egy lánnyal (még szintén a blog elindítása előtt), akiből teljesen kiábrándultam, mert azt mondta, ha egy pasi naplót ír, az buzis.

- Sokáig a kedvenc könyvem Szilvási Lajostól az "Egymás szemében" volt. Ebben egy 17 éves fiú, és egy 17 éves lány naplóbejegyzéseit olvashatjuk felváltva, ugyanazokról a napokról, így nézhetjük őket "egymás szemében", egymás szemével... A mai napig zseniális könyvnek tartom.

- Jelenleg öt blogot olvasok aktívan, régebben ez volt több is, néha 10 körül járt ez a szám.

- Többször is eszembe jutott, hogy hagyom a fenébe az egész blogolást, és volt is ember, aki erre külön kért is. Azért nem hagytam végül abba, mert mindig volt olyan, aki kifejezte támogatását, és örömét amiatt, hogy néha pötyögök pár szót a klaviatúrán :)

- Egyszer kifejezetten javaslatot kaptam, hogy adjak a blognak valami konkrét tematikát, és azzal sok pénzt kereshetnék.

Legyen egyenlőre elég ennyi, de ha van kérdésetek, írjatok, megfelelem!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr795297083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mogyee 2013.05.12. 23:20:42

Ez a kamunapló valami elképesztően aranyos :D még mindig nem tudom letörölni a vigyoromat :D

mezeinewsee 2013.05.13. 19:09:00

De milyen gáz, hogy tényleg elolvasta a csaj!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.13. 20:44:15

@mezeinewsee:
Na, ha valamiben biztos voltam, hogy el fogja olvasni :D

Carlota 2013.05.17. 12:38:14

Mondjuk, nekem felötlött volna a fejemben, hogy mégis mi a szöszért hozta magával a srác a naplóját? :D
süti beállítások módosítása