Utolsó kommentek

Rossz napok... "Ki élne így örökké?"

2008.07.23. 17:24 | Xinaf | Szólj hozzá!

Annyi szomorú, depresziós emberrel találkoztam mostanában... és van most éppen elég gondom, amit nem írhatok le. Vagy azért, mert még nem derülhet ki, vagy azért mert az érintet nem szeretné...
Ez pedig ragadós. Ha sokan szomorúak körülötted, te se fogsz kicsatanni a vidámságtól...
Már nem lesz új melóm. Jártam tengernyi állásinterjun, de minden nem jöhet össze. Egyelőre örülök, mint majom a farkának, hogy az én életem rendben van. Felvettek a sulimba, és most úgy összefoglalva jó.
Távol a politikától, távol a zsidózástól, távol mindentől, ami felhúzhatja az embert.
Fejben össze van rakva egy novellaszerűség, de még nem volt lelkierőm belekezdeni. Megkiséreltem verset is írni, egyelőre azzal se haladok sehogy. Forgatok néhány Soós Zoltán, Francois Villon, Ady, Radnóti, és József Attila kötetet, az ihlet jön is, de nem áll össze. Anno megkiséreltem összerakni egy saját versgyűjteményt is, de felébredt az önkritikám. Nem rosszak, nem rosszak, de nem is elég jók.
Holt időszak, de szerintem ennek a korszaknak is vége lesz a jövőhéten. Addigra lesz ideje a világnak rendbeszedni magát.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr2582104

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: forex steroid myfxbook 2018.01.26. 15:26:25

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása