Utolsó kommentek

"Társra vágyom én is értsd meg... legyen őrült..."

2009.01.26. 21:49 | Xinaf | 5 komment

Kedves olvasók, ha szartok jelezni, hogy jöttök-e blogtalira vagy nem, akkor nem tudok asztaltfoglalni! Van erre egy írás eggyel lentebb, kéretik jelezni nekem!
Most közérdekü tájékoztatást fogok végrehajtani. Ezt ajánlom mindenkinek a figyelmébe: néha feltünik mellettem egy rövid hajú, szép arcú, vonzó leányzó, aki a blogomon amúgy Stiegliz néven szerepel. Mivel már rengeteg ismerősöm megkérdezte tőlem, a papon át a volt osztálytársamig, hogy "ő a barátnőd?" most kimondottan hivatalos hangnembe kijelentem: NEM. Nem járunk, nem jártunk, és olyan 99% eséllyel nem is fogunk járni Stiegliz-el. Szimplán jóban vagyunk. Csalódott és elkeseredett hölgy olvasóim ezrei most fellélegezhetnek, és nekem drukkoló férfi olvasóim zsörtölődhetnek. Akik az iwiwes vagy msn képem alapján kezdtek elméleteket gyártani, nekik külön leírom: nem, tényleg nem járunk. Egyszerűen jól mutatunk együtt:)
Most novemberben volt egy éve, hogy szakítottam az akkori barátnőmmel. Nekem azóta nincs párom. Hogy ennek mi oka, azt ne firtassuk, ezt mindenki maga kell eldöntse.
Nem vagyok nagy szakértője a párkapcsolatoknak. Életem négy párkapcsolatából egyik sem nevezhető sikertörténetnek. Talán komikusnak is hat, hogy éppen ezt a témát választottam (és valahol unalomig koptattam már a blogomon belül). Ahogy nézem az ismerőseimet, kevés kivételel elkezdtek az embereknek "összejönni a dolgok". Valahol természetes jelenség, hogy csípi a csőröm a dolog, bármennyire is csúnyán hangzik ez... Mert én tényleg és őszintén örülök, hogy a szeretteim, haverjaim, barátaim boldogok. Csak akár tetszik, akár nem, irigykedem.
Azt tudom biztosan, hogy nem szeretnék azért belelépni egy párkapcsolatba, hogy nekem is legyen. Az ilyen egyszerűen működésképtelen. Néha persze lezajlik bennem, hogy jó lenne... több mint egy év "egyedüllét" után, mikor haverjaim nyakra-főre találják meg (remélem) az "igazit"... ez se csoda, igaz?
Vannak független lányok, akikkel el tudok már régóta kapcsolatot képzelni. Van akinél esélytelennek ítéltem magam, és van amit nagyon "direkt"-nek érezném a dolgot.
Valahogy azért csak lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr8904849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiora 2009.01.26. 23:23:17

Xinaf: én 2005 április eleje óta vagyok egyedül...ennek vajon mi lehet az oka? XD - (megjegyzés: nemt'om de nem is érdekel, mert élvezem^_^")

Hobbitlány 2009.01.27. 00:23:30

én nem írom meg. :D

de nem hiszem, hogy mindenkinek jutna párja, vagy ha mégis, nem kell állandóan erre fókuszálni az embernek. Ez nekünk, csajoknak nehezebb (szerintem, de fiú még nem voltam, úgyhogy ezt csak óvatosan jelenteném ki), mert belénk ez a kapcsolat-házitűzhely-gyerekek-bogyógyűjtögetés tengely jobban belénk van táplálva. de az, h az ember egyedül van...nem hiszem, h rossz dolog lenne. mindennek van jó oldala. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.01.27. 12:25:29

Hobbitlány: és egy férfi kinek vadásszon, ha nem az asszonynak, gyereknek? Örök körforgás, hogy egy hímegyed azért válik úgymond férfiassá, figyelmessé, stb. mert imponálni akar a választott hölgynek. (Ti sem elsősorban magatoknak akartok gondolom tetszeni, persze magatoknak is:) )

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.01.28. 15:00:40

-Hobbitlány:
"Ez nekünk, csajoknak nehezebb (szerintem, de fiú még nem voltam, úgyhogy ezt csak óvatosan jelenteném ki)"
Az óvatosság ebben az esetben teljesen helyén való, mert nem annyira a nemtől függ, hogy ki milyen könnyen/nehezen talál magának párt.

-Xinaf:
"Ahogy nézem az ismerőseimet, kevés kivételel elkezdtek az embereknek "összejönni a dolgok"
és
"haverjaim nyakra-főre találják meg (remélem) az "igazit"..."
El sem tudom képzelni, hogy kikre gondolsz...

Hobbitlány 2009.01.28. 16:32:35

Alister:
"Az óvatosság ebben az esetben teljesen helyén való, mert nem annyira a nemtől függ, hogy ki milyen könnyen/nehezen talál magának párt."

Lehet, hogy nem voltam egyértlemű, de arra utaltam itt, hogy a lányoknak az nehezebb, hogy ne foglalkozzunk "állandóan" a párkapcsolati témával.--> "nem kell állandóan erre fókuszálni az embernek. Ez nekünk, csajoknak nehezebb"
Nem arra gondoltam, h kinek mennyire nehéz párt találni, mert annak aztán semmi köze a nemhez.
süti beállítások módosítása