Utolsó kommentek

Vége a nyárnak...

2009.08.31. 15:03 | Xinaf | 1 komment

Holnap szepember 1. Kezdődik újra a suli. Vége a nyárnak.
Mi is történt ez alatt a nyár alatt?
- Történt olyan, amiről nem írok. Sorry, személyes ügy.
- Volt sok fasza és kevésbé fasza, de azért nem rossz buli!
- Edzettem. Kivéve a júliust. Akkor nem.
- Hittantábor. Az idei volt eddig a legjobb!
- Cserkésztábor.
- Kopasz lettem.
- Sok-sok-sok szerepjáték!
- Vita sátánistákkal. 
- Pár nap nyaralás a Velencei-tónál, szülőkkel.
- 2 db osztálytalálkozó.
És a végére egy negatívum.
- Morelight, és én, én és Morelight. Részletek olvashatóak mindenhol a blogomon szátszorva.
Voltaképpen ennyi minden történt. Nem volt pörgős a nyár. Szép volt, jó volt... de a tavalyi jobb. A tavalyi nyár felülmúlhatatlan volt!
Úgy érzem, örökké azt fogom visszasírni.
Én ma még egyszer elmegyek alkoholizálni, hogy méltóan búcsuztassam a nyarat. Holnap pedig szép ruha, és irány a Szókratész!
(Kis érdekesség: A nyáron ezzel együtt 43 bejegyzés született, összesen pedig, szintén ezzel együtt 392 bejegyzéssel büszkélkedhetem. A nyár talán legjobb bulija, amikor semmi nem nyomasztott, és felhőtlenül boldog voltam, ITT található!)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr251350867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morvin 2009.08.31. 22:11:30

Bár hamar leléptem a nyár búcsúztató buliról, azért thx jól éreztem magam! :)
süti beállítások módosítása