Utolsó kommentek

NEM TILTAKOZOM!

2009.10.31. 15:09 | Xinaf | 10 komment

Már elnézést, de NEM fogok az interneten tiltakozni azért, mert nem a Sláger és a Danubius nyert!
Mindenkit kérek, hogy NE küldjön nekem erről linket, levelet, és semmi nyávogást!
Ez megint ugyanaz, mint a hírhedté vált "Veszélybe került világunk egy része!" írás! Alapból még talán egyet is értenék vele, mivel a Sláger rádiót speciel én is szeretem. Talán még sajnálnám is a dolgot, mivel értékelhető zenei műsorok is voltak ezeken a frekvenciákon. De ez így sok!!!
Nem, nem került veszélybe világunk egy része, nem éheznek milliók, nem egy elnyomott ország szabadságharca látható a képernyőn... EZ CSAK 2 RÁDIÓ!!!!
Oké, sokan elveszítik az állásukat. Sokan meg kapnak állást. Merthogy lesz két új rádió is.
Közbe becsődölt a Quelle is. És sok más cég is.
Egyszóval: aki akar, az csináljon bohócot magából azzal, hogy beírja a nevét egy listába, ami ugyan semmin nem fog változtatni, de legalább olyan, mint ha tett volna valamit. Ezt megteheti mindenki ITT.
A kedvencem a témában az a hallgató volt, aki betelefonált a Slágerbe, és elmondta, hogy ő eddig ezért nem hagyta itt az országot, mert milyen jó volt a Bumeráng...
Mint igaz hazafi kérem: ezek után tessék eltakarodni innen akárhova! És az összes begyepesedett agyu idiótának is!
Elnézést a durva szavakért. Elnézést, csak kicsit sok levelet kaptam már megint a témában. Tiltakozzatok, szervezzetek tüntetést, harcoljatok!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr451488986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hobbitlány 2009.10.31. 16:13:10

Azt, amúgy remélem tudod, hogy nem az a felháborító, hogy nem ez a 2 rádió kapta az azelőtti frekvenciájukat, hanem maga az egész ügy, és az, hogy mi van mögötte.
De egyébként igen, kár, hogy nem a Sláger nyert, mert jó volt a zene, bár én sem szerettem annyira, a Danubiust még annyira sem. Ettől függetlenül akkor is durva, ami történt. És ez még csak nem is a veszélybe került világunk egy része (bár én azzal is egyetértettem egy kicsit.) kategória, ez sokkal rosszabb. Ez a korrupcióféle és a pofátlanság kategória.

mezeinewsee 2009.10.31. 18:27:54

Persze, a korrupció és a pofátlanság tényleg felháborító. De az annyi, ennél sokkal fontosabb helyen, dologban is van! Ez szerintem kicsit felfújt ügy.
Annak ellenére, hogy én (bár nem hallgattam egyiket sem) szintén nem értek egyet a döntéssel. Csak nevetségesnek érzem a "legyünk szabadságharcosok, mentsük meg a világot, ha nem esik az eső" szemlélet.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.10.31. 19:53:46

@Hobbitlány:
Nos, nekem ezen az oldalon pont az jött le, hogy nagyon is az a baj, hogy nem ez a két rádió nyerte meg a frekvencia harcot... gondolom ezt az ilyen mondatokból:
"Nem számít hogy Bochi vagy Balázs az isten, a cél a fontos, hogy mindenki hallhassa kedvenceit!"
Nos, Bochi és Balázs szerintem nem isten...

A Sláger tényleg jó zenét játszott... erre utal a saját mondatom:
"Alapból még talán egyet is értenék vele, mivel a Sláger rádiót speciel én is szeretem."

És ha már korrupció:
Hol van ez az ügy a BKV botrányokhoz képest?
Hol van ez az ügy a MÁV botrányokhoz képest?
Hol van ez az ügy a bíróságokon jelenlévő korrupcióhoz képest, amiről még beszélni is tilos?
Hol van ez az ügy a Zsanett vs Rendőrök ügyhöz képest, ahol az derült ki, hogy a rendőröket Zsanett erőszakolta meg?
Hol van ez ahhoz az ügyhöz képest, hogy Rio de Janeiro kapta a foci VB rendezés jogát, ahol szinte polgárháború dúl?
Hol van ez ahhoz képest, hogy Kína rendezte az olimpiát, ami még mindig megszállás alatt tartja Tibetet?

És ezek mellet a dolgok mellet komolyan az a tömegfelháborodás tárgya, hogy nem a Danubius és a Sláger kapta meg sugárzásra az engedélyt?
Kis háttérinfó:
A pályázat olyan kritériumokat tartalmazott, amiket nem lehetett ésszerű körülményke között teljesíteni. Ez volt a dologban a korrupció. A másik kettőnek (párt támogatással) sikerült. Merthogy ugye volt segéderő.
Ebbe az ügybe többet látnak, mint ami van benne.

Hobbitlány 2009.11.01. 14:34:14

Nem tudom, de számomra igenis nagy ügy, ha egy országban a jelenlegi két legnagyobb politikai párt lepacsizza magának, hogy két (jelen esetben tekintsünk el attól, hogy a leghallgatottabb, legnagyobb) rádiót megszüntet (kigolyóz) azért, hogy saját politikai beszélgetős rádióik kerüljenek a helyükre (asszem zenét is játszanak). Ráadásul a pályázatban annak nem megfelelő feltételek voltak (pl. az egyik rádió a beígért jövedelmet a megengedettnél azt hiszem 1/3-dal nagyobb reklámsugárzással érné el - hol lehet egy eleve törvényben rögzített szabályt megszegő pályázatot elfogadni???-, valamint hozzáértők szerint is esélytelen, hogy ennyi pénzt összekalapoljanak, már csak amiatt sem, mert esélytelen, h annyian hallgatnák, mint egy zenét sugárzó rádiót + még van egy másik rádióval való tulajdonosi összeférhetetlenség is.).
Akkor mondom így, hogy a szerintem kissé demagóg korrupciós felsorolás mögé illeszthessük, mert úgy tűnik csak ez a hatásos formula: ha nem elég az, hogy komoly jogsértések történtek, akkor mondom azt, hogy az államháztartás, aminek minden fillérre szüksége lenne, (nem elékszem sajnos a pontos számra) több százmillió forinttól esik el.

Részemről sem zenei ízlésről vagy húdeszeretemezt a rádiót nosztalgiáról van szó. Egyszerűen csak szerintem erősen sérül ott a sajtószabadság, a versenyző piac vagy a gyakran hangoztató demokrácia ott, ahol ilyen politikai döntés születik... mint újságíró-palántának azt gondolom ez számodra is fontos lehet. A szimbolikus jellege a lényeg. És az olyan országban, ahol a jogsértés és ilyen egyértelmű bunda nem üti meg a fontos hír színvonalát, ott el kell gondolkodni erősen, és nem nevetni a keleti szomszédokon, mert itt sem jobb a helyzet egy kalap szamócával sem.

Hobbitlány 2009.11.01. 14:39:07

Ja, azt elfelejtettem írni, hogy a politikai beszélgetős műsoros dolgot az egyik nyertes adó vezetője cáfolta emlékeim szerint. (A kommenteken nem lehet utólag módosítani valahogy?)

keselyűbt 2009.11.01. 18:09:01

Kedves Xinaf!
Abban igazad van, hogy csak két rádióról van szó, de abban nincs, hogy nincs veszélyben a világunk egy része. Mert az eddigi pocsékság, most még nagyobb lett attól, hogy megint nyíltan és következmények nélkül lehetett csalni és semmibe venni a szabályokat. Én úgy érzem, megint elvettek egy részt a hitemből.

keselyűbt 2009.11.01. 18:13:37

Jaj! Azt pedig elfelejtettem, hogy én igenis TILTAKOZOM, hogy már megint hülyének néztek és akként is kezeltek!!!!!!!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.11.01. 19:37:46

@Hobbitlány:
Hé, én sem értek egyet a korrupcióval! Pusztán azzal van bajom, hogy ez az ügy olyan magasságokba emelkedett, mint mondjuk az éhezés, a rasszizmus, stb. Nekem személy szerint az a bajom, hogy az a furcsa megérzésem támadt, hogy valami nagyobb disznóság készülődik, amit az emberek gyomra nem venne be, de így elterelik róla a figyelmet! (Reálbér csökkenés, szabadság csökkentés, adó emelkedés, stb.). Szóval szerintem figyeljük a háttér híreket, mert ez az ügy szerintem nagyobb visszhangot kap, mint amennyit egyébként kapna. Én is felhördültem először a hír hallatán... aztán elkezdtem gyanakodni. Szerintem itt duplán vagyunk hülyének nézve...
(Sajnos nem lehet a kommentelést javítani, én sem tudom, mint moderátor...)

@keselyűbt:
Szerintem nem ez volt az első korrupt dolog. Szerintem nem is ez volt a legkorruptabb dolog. Szerintem nem ez veszélyezteti világunk egy részét, sokkal inkább azok a megszorító intézkedések, amik gyakorlatilag néha a törvénytelenség határát súrolják... (gondolok itt a 13. fizetés eltörlésére is). Kérdem én, akkor hol volt a felháborodás?

Félreértetek! Nem azt írom, hogy szerintem ez egy okos, jogos, és hasznos, vagy éppen teljesen tiszta dolog volt. Azt mondom, hogy túlságosan fel van fújva ez a lufi...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.11.01. 19:39:25

Jah!
Aki tiltakozni akar, az akár az íráson keresztül is megteheti, a linket kitettem. Szerintem tök felesleges, nem változtat semmin, és csak időpazarlás, de a lehetőség adott!
(Tényleg bosszantóak a dupla kommentek :D )

Hobbitlány 2009.11.02. 18:51:50

Áh, sejtettem, hogy nem lehet ezen ám javítani, de gondoltam hátha csak én nem látom a gombot a szerkesztéshez.
Na persze én sem kezdek gyülekezésbe a dolog miatt (ellenben drukkolok, hogy nyerjenek pert, ha indítottak).
Szerintem ez éppen elég nagy disznóság ahhoz, hogy ezt kellett volna elleplezniük, de nem jött össze (sztem Majtényi lemondása és az SZDSZ-es pasi nyilatkozata rontotta el a játékukat :)). Persze nem árt távlatokban gondolkodni, viszont sok mindenbe úgysem látunk bele. Viszont úgy tűnik hamar kezdenek berendezkedni a kampányra....

(jól nézünk ki, olyanok leszünk, mint az olaszok. csak nekünk rögtön két Berlusconi is jut. :))
süti beállítások módosítása