Utolsó kommentek

Egy éve történt... ma így hat rám:

2011.08.31. 22:24 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok

Valamiért napok óta nem engedett tovább a blog.hu a bejelentkezésnél, így sokáig nem volt lehetőségem bejegyzést írni.

2010. 12. 31.-én, Szilveszterkor írtam egy bejegyzést, ami tömören összefoglalta az évet. Most én csinálnék egy kis múltba tekintést, azaz, felemlegetném amit ezen írásban írtam az Augusztusról, aminek ma van az utolsó napja:

AUGUSZTUS
- Rengeteg rossz dolog történt.
A Nagy Szerelem halad a szakadék felé, komoly konfliktus egy jóbaráttal, teljes lelki csőd.

- Ami jó: voltam egy zarándoklaton, ami gyökeresen megváltoztatja az életem.

- Tudatosan rátérek az ortodoxiára, és otthagyom a Rózsák terét, legalábbis a szertartásokat.

Ez három pont, amit én ezúton is értékelnék, azaz: hogy hatottak Xinaf jelenére azok a dolgok, amik egy éve történtek?

- Életem nagy szerelmének gyakorlatilag itt vége volt, bár ezt akkor még sem ő, sem én nem akartuk elfogadni. Ennek a rossz oldala az, hogy nincs párom. A jó az, hogy hitben olyan mély szintet értem el, ami párkapcsolatban elérhetetlen lett volna (legalábbis részemről). A jó barátommal történt konfliktus megoldódott, 100%-osan.

- Zarándoklat: idén szintén voltam, nem titkoltan pont a tavalyi miatt. Ott kértem egy dolgot a Szűzanyától, amit teljesített is. Idén már csak hálát adni mentem le. Majd megyek jövőre is.

- Természetesen lelkületileg tértem át, és különös belegondolni, hogy már egy éve tudatosan keleti vagyok. Azóta annyi minden változott, hogy hihetetlen.

Úgy látom, amit az Úr elvesz, azt valahogy más formában meg is adja. A boldogsághoz vezető utak közül egy lezárult előttem véglegesen, egy pedig szélesre nyílt, és ellenállhatatlan erővel hív. Én pedig egyelőre késleltetem, mert még nem léphetek rá.
Ez a legnehezebb. Várni, és tenni, ami nem a te utad. De egy áldozat csak értékesebbé teszi az Istennek.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr303194192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása