Utolsó kommentek

"A Te házadat szentség illeti Uram, örök idõkre"

2011.10.19. 20:34 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: boldogság

Úgy fest, hogy mégsem vagyok Bozgor. Legalábbis van hely, ahol nem is utálnak, pedig én azt hittem...

Óriási örömmel írom le, hogy pozitívan csalódtam a Rózsák terében, legalábbis a parókusban, Levente atyában.
Emlékszem, régebben ezt írtam róla ezen a blogon:
"A lelkigyakorlat... ezelőtt soha nem vettem részt, még hasonlón sem. Kruppa Levente atya tartotta. Először amit meg kell említsek: nagyon, nagyon hiteles volt, amit csinált. Tőle komolyan lehet venni olyan dolgokat, hogy lehet jól élni szegényen, hogy milyen egy jó házasság, hogy mit is jelent, ha valaki pap."
Nos, úgy érezhetem, nem tévedtem... még ha a lelkiségem keleti is, neki pedig nagyon nem, ez nem jelent feltétlen rossz viszonyt. Viszont mérges vagyok arra, aki ezt elhitette velem, hogy Levente ezt vagy azt gondolja vagy mondja rólam...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr73315952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása