Utolsó kommentek

Nagy bejelentés

2013.03.17. 19:17 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: szolgálati közlemény

Kedves olvasók!

Kénytelen voltam belátni, hogy ez a blog már nem bírja el azt a súlyt, amit rá terhelek. Egyszerre kéne legyen közéleti, magán, vallási, és kritikai blog. Ebből a vallási rész több, mint a fele.
Sokan vagytok, akik kifejezetten a vallásosabb írásaimat szeretitek, mások pont ezek miatt olvasnak kevéssé szívesen. És van egy réteg, aki ezt is, azt is szereti.

Szóval, be kellett látnom, hogy ez így nem fog menni. Döntenem kellett, és én döntöttem.

A Xinaf - Az én világom blog megmarad az úgymond civil Xinaf blognak. Ide fognak kerülni a közéleti témák, a saját véleményem valamiről, a politika, a kritikák, és gyakorlatilag minden, ami NEM vallási. Kivétel persze lehet majd, mert pl. a pápaválasztásról akkor is írnék ezen az oldalon, ha ez a döntés fél évvel előbb megszületik.

Ezúton van szerencsém bejelenteni új blogomat, aminek az Uram irgalmazz! címet adtam, és a hangzatos www.kyrie.blog.hu címen lesz elérhető.

A régebbi, vallással kapcsolatos írásaim NEM lesznek átmentve innen oda. Szerintem merőben felesleges lenne, hiszen ez a blog is ugyanúgy fog élni, mint eddig. 

Szóval, ma ez a döntés is megszületett, és írtam is egy beszámolót gyorsan Krétai Szent András bűnbánati kánonjának szertartásán szerzett élményeimről. Remélem minden kedves olvasóm annyira örül a hírnek, amennyire én annak, hogy végül megcsináltam az új blogot!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr15139917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása