Utolsó kommentek

Engem csak az ítélhet el, aki életében sosem vétkezett!

2007.08.21. 20:01 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: politika filozófia szomorúság

Nem tudom, hogyan éreznek mások, akik blogot írnak. Én a saját stílusomat senkitől nem lestem el, teljesen magamból jött minden leírt gondolat. És a blog formált engem. Szépen alakította a személyiségemet. Ahogy írtam a különböző dolgokról a véleményem, mindent át kellet gondolnom. Mindent le kellet pörgessek magamba a témával kapcsolatba, hogy ne írjak baromságokat, és az átgondolás szült olyan gondolatokat, amik az írás megkezdése elött még nem léteztek.
És elöbb-utobb eljön az idő, hogy viták alakulnak majd ki. Talán elhamarkodott dolog volt annyit embernek felhívni erre a blogra a figyelmét, de amikor ebbe belevágtam, még nem hittem volna, hogy félpolitikai blog lesz a dologból.
Eredetileg a pillanatnyi gondolataimat, az érzéseimet volt hivatott leírni ez a kis internetes napló. Egyszercsak azon kaptam magam, hogy a gondolataim a politika, azon belül is elsősorban a radikális, vagy szélsőjobb érzésű politkai, ideológia kérdések körül forognak. És ez fogja a vitát szűlni...
Nekem elég sok Hungarista ismerősöm van, de még náci is akad. Egyik fele toleráns a véleményemmel, a másik fele nem. És elöbb-utobb a másik fele is el fogja olvasni az írásaimat, amelyekben meglehetősen sok antifasiszta gondolat halmozódott fel. A kérdés: vajon ezeknek az embereknek tényleg a barátja (haverja) vagyok, minden hibámmal? Például azzal együtt is, hogy szerintem NEM a zsidók teszik tönkre az országot? Hogy szerintem ez az egész eszme baromság? Hogy megismétlődött benne Drec Vinniard története az Amerikai Historia X-ből? (Aki nem látta, nézze meg! Nagyon nagy film!)
Vajon egy enyire eltérő gondolkodás, sőt szembenálló vélemény menyire befolyásolja az emberek közötti barátságot?
Idealista vagyok. Én még mindig hiszem, hogy a világot a szeretet fogja megváltoztatni, semmiképpen sem az erőszak vagy a gyűlölet. Hiszem, hogy a kereszténység, és az Istenfélés nem csak egy eldobható kabát: igenis minden tanításával együtt elfogadjuk! Ez nem szabad önigazolássá váljon! Szerintem egy Istenfélő vagy keresztény ember nem gyűlöli pl. a zsidókat. Jézus zsidó volt. Az apostolok is zsidók voltak. Szűz Mária, Jézus anyja is zsidó volt. Sőt, Isten ezt a népet választotta ki! Ezek után NE MI MONDJUK MEG A FRANKÓT! Nehogy már mi döntsük el, mi a jó nekünk Isten tanításából... a maradék meg mehet a levesbe?
No, ennyit a vallásról. A rasszizmus rossz dolog. És most ne vegyük szó szerint. Ugyanúgy elitélendő az, aki azért utál valakit, mert zsidónak/cigánynak/feketének/piréznek/stb. született, mint azt, aki a Magyarokat utálja. Vagy a rockereket. Egyszerűen olyan dolgok miatt utálkoznak ma emberek, ami alapvetően nem ad rá okot.
Most lehet károgni, hogy: "De biztos van olyan, akit te utálsz!" Van. Utálom azokat, akik túlerőben belekötnek másokba. Hogy ezt cigánynak, vagy skinheadnek nevezzük, már más kérdés. alapvetően ugyanott tartunk. Az élelmesebbnek most szúrja a szemét a cigány szó, hiszen ez a megközelítés nem illik bele ebbe az írásba. Szerintem a roma származású és a cigány nem ugyanaz. Nekem van néhány cigány rasszba tartozó ismerősöm, akikért tűzbe mennék. Ellenben cigánynak nevezem akár a szőke, kékszemű, világitóan fehér börű árját is, ha az ugyanazt teszi, mint amit a cigány sztereotipia mond.
Amúgy, egy kis biológia óra: ha az emberiség a már megkezdett uton halad, akkor X ezer év múlva (ha még létezni fog a fajunk) minden ember kékszemű lesz, de valószínüleg a szőkék elfogynak, és egységes, fakóbarna lesz mindenkinek a bőre. Ez kérem genetika. A gének keverednek, a kék szem öröklődik, a szőke ritkán.
Én csak olyan országot szeretnék, ahol biztonságban, és nyugodt szívvel gyereket válalhatok. És ez az, amit nem akarnak nekem megadni. EMBEREK! Elvették tőlünk az esélyt is, hogy jobb legyen! Amíg nem sikerül egy keménykezű vezetőt találnunk, aki a közérdeket nézi, és népjólétet teremt, addig a reményünk szépen, lassan belefullad a mocsokba!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr41145424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása