Utolsó kommentek

Ma azért sem politizálok!

2007.12.04. 20:56 | Xinaf | komment

Címkék: hétköznapok

Üdv, és mea culpa a hosszú szünetért.
Valahogy mindig kétkedéssel teli csodálkozással gondoltam azokra a blogekre, akiknek minden napja csupa izgalom. Minden nap több oldalas bejegyzéseket írnak. Nem tudom, mennyire nevezhető őszintének az ilyen. Szerencsére ez csak kevesekre jellemző.
Velem sem történik mostanában túl sok érdekes. Élem az aglegények életét, hallgatom a sok kedvelt zenéim valamelyikét, növesztem a hajam.
Gondban vagyok a szilveszter miatt. Jelenleg nincs hely, ahol bulizhatnánk a haverokkal. Tavaly piszokjó volt! Volt némi alkohol (nem voltam hullarészeg!), és alapvetően egy őrjöngős parti volt. Idén ez a hely kiesett. Nem tud valaki egy üres lakásról?

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr11252589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2007.12.05. 08:46:51

Piszok mázlista vagy, ugye tudod? Nekem a szilveszteri buli idén (is) kimarad, mivel másodikán vagy harmadikán már vizsgázom...
süti beállítások módosítása