Utolsó kommentek

"Én tudok valamit, és át akarom adni neked!"

2008.04.24. 23:51 | Xinaf | 2 komment

Címkék: filozófia szomorúság

A bejegyzés címe egy Edda idézet, ami szerintem remekül érzékelteti a mai témát.
Vannak az életben dolgok, amikről nehezen és keveseknek beszélek. Pedig érdekes kis valamik ezek az életemből, és jó lenne ha mások is tudnának róla. Még csak nem is valami nagyon személyes történet ez.
Ha valaki blogot ír, minden esetben jelzi a világnak, hogy "HÉ, FIGYELJ RÁM"! Ahogy Alister barátom is írta, egyfajta magamutogatási vágy van minden bloggerben. Nem tudom ezzel a többi ember hogy van, rám minden esetre fokozottan igaz.
Én szertenék átadni valamit azoknak, akik fontosak nekem. És úgy érzem, ez nem igazán sikerül, márpedig ez pokolian rossz érzés. Ha valakinek mutatok egy klippet, egy számot, egy részletet egy könyből, egy festményt vagy éppen akármi mást, akkor azt nem azért csinálom hogy sokkoljam az idegeket, nem azért csinálom mert nincs jobb ötletem, és el akarom tölteni valahogy az együtt töltött időt.
Ezek a dolgok bennem érzéseket indítottak el. Fájdalmat, boldogságot hoztak az életembe. Formáltak, és én a saját képemre formáltam őket, ahogy azok nekem valamit jelentenek.
Valószínüleg túl sokat, rosszkor, rosszat, vagy rossz embernek mutattam. Ez egyrészt szar a felebarátomnak, mert untatom, és szar nekem, mert látom hogy nem értette meg, miért is kell meghallgatnia azt a bizonyos számot, stb. Hogy ez nekem mennyire rosszul esik, arról inkáb nem írok, és tudom hogy senkinek se jó, nem csak nekem. Viszont ez az egész nagyon is tudatalatti. Néha találok egy-egy embert, akinek szintén add valamit az a nekem fontos dolog, és akkor pár másodpercre boldog vagyok. Általába azért pofáraesés.
Örömmel tölt el, ha valaki olvassa a soraimat., és örömmel tölt el, ha valaki érzi amit én. Tudom, hogy néha sok belőlem és a hülyeségeimből, és ezentúl megpróbálom magam nem ráeröltetni másokra, vagy kevésbé. Szegény Angyal, szegény C, és szegény többiek... annak hogy ilyen vége lett a kapcsolatunknak (együttjárás vagy baráti viszony) bizony igencsak nagy szerepet játszott ez amiről most írok.
Mert valószínüleg az én leendő feleségem (és elötte persze barátnőm) csak olyan lány lehet, aki kiállja azt a próbát, amin már néhány barátom és családtagom is elbukott: megérti amit át akarok adni, és be is fogadja. Mitöbb, átérzi.
Összefoglalva: Én ilyen vagyok, és nem fogok változni. Továbbra is őrültmód fogom keresni azt, akivel megoszthatom a saját kis titkaimat. Viszont igyekszem kevésbé töményen csinálni, hogy ne legyen belőlem sok.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr62441116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newsee 2008.04.27. 10:02:26

Xinaf, ne legyen ilyen nagy követelményed a barátnőd felé, mert pofára esel. Nincs ember, aki ugyanazt érzi, amit te. Gondolj az Amarikába jöttünkre! Ott a kiszemelt királyné ugyanúgy gondolkozott, ugyanúgy érzett, mint leendő férje. És jó volt?
Persze, fontos, hogy a barátaid, rokonaid értsenek téged. De ha valakinek nem tetszik egy dal, amit mutatsz, az nem biztos, hogy baj! Tényleg lehet, hogy egyszerűen rosszkor mutattad (mert fáradtt, mert másnap kelnie kell, és este van, mert éppen nem olyan a hangulata, stb.), vagy valami miatt taszítja (pl. engem a techno, bármilyen jó a szövege), ami miatt nem tudja fogni az üzenetet. Ilyenkor (pl. ha tudod, hogy nem bírja a technot) szerintem inkább elmondani kéne neki az érzéseket, mert úgysem fogja érezni őket, és akkor kölcsönös a pofára esés!
A barátnővel meg vigyázz! Amíg fülig szerelmes (pár hét), addig talán bólogatni fog, hogy ő is érzi, érti, amit meg akarsz mutatni. Pedig tuti, hogy nem, hiszen önálló ember! Nem szeret vagy ért kevésbé, ha mondjuk a Talán őt nem rázza meg (azért ezt a számot választottam, mert azért ez mindenkit megráz szerintem :) ).

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.04.27. 20:06:27

Félreértést érzékelek...
No, én egy szóval sem írtam, hogy az én barátnőm agyatlan zombi legyen, és ha ez jött le, akkor mindenkitől sorry...

"Szegény Angyal, szegény C, és szegény többiek... annak hogy ilyen vége lett a kapcsolatunknak (együttjárás vagy baráti viszony) bizony igencsak nagy szerepet játszott ez amiről most írok."

Feltételezem ez kavart be. Nos, ezt nem fejtettem ki, de arról szól hogy olyan dolgokról beszéltek fitymálóan, vagy esetleg gúnyosan, amik nekem fontosak.
Igazából fáradtan és letargikus hangulatban írtam ezt a bejegyzést, így több dolog sem egyértelmű benne talán.

"Mert valószínüleg az én leendő feleségem (és elötte persze barátnőm) csak olyan lány lehet, aki kiállja azt a próbát, amin már néhány barátom és családtagom is elbukott: megérti amit át akarok adni, és be is fogadja. Mitöbb, átérzi."

Ez lehet a másik pont. Természetesen némi hasonlóság azért kell legyen két ember között. Ebbe a némi hasonlóságba már belefér a fent vázolt dolog. No, ezt is kifejtem kicsit érthetőbben: mivel én rocker vagyok, vegyük ezt példának: Ha a párom is rocker, akkor valamit benne is megmozgat a rock. De ha teszem azt, keresztény, akkor máris közös ugye az Isten fontossága. Vagy ha éppen musical rajongó, akkor ő ebben találja meg a közös pontot. Ha szerepjátékos, akkor is megmozdulnak ugyanolyan dolgok mindketőnkben, és még sorolhatnám nagyon sokáig.
De ha SEMMI nincs a kishölgyben, ami nekem mozgatóm, akkor nem lesz a feleségem.
Összefoglalva: zavaros gondolataim lényege az, hogy olyan csaj lesz a feleségem vagy elöbb a barátnőm, akiben van némi közös vonás. Még ha nem is ezt írtam a bejegyzésben, amiért elnézést (nem lenne szabad egy gondolat miatt késő este leüljek a géphez...)
süti beállítások módosítása