Utolsó kommentek

Olvasottság csökkenés

2008.07.18. 12:31 | Xinaf | 2 komment

Talán kevéssé érdekes témákat feszegetek, esetleg írni felejtettem el, vagy csak a politika és az örökös fikázás hiánya teszi, de tény: az olvasottságom 11 főre esett vissza.
Ez valahol nyílván nem esik jól, másrészről leszarom, ahogy azt anno írtam is: ezt a blogot nem muszáj olvasni!
Rengeteg átfogó témát írtam sok mindenről. Témát, főleg érdekes témát találni egyre nehezebb, hiszen már sokszor kifejtettem a nézeteim arról, hogy mi is a bajom a túlnemzetiséggel, a holocaust tagadással, vagy csak az emberi ostobasággal.
Ma úgy lehet olvasottá tenni egy blogot (saját tapasztalat), hogy botrányt kavaró bejegyzést írok. Megsértem mások jó hírnevét, lehetőleg minél ízesebben.
Amikor a Társulat döntője alatt anyáztam, az olvasottságom 200 fölé emelkedett. A "Keserű ügy" szintén 60 fölötti olvasótábort hozott. Ha Gyurcsányt is sokszor és aktívan fikázom, még magasabbra is tornázhattam volna ezt a számot szerintem, mert ez most divatos.
De nem! Nem fogok senki kedvéért olyanokról írni, ami nem belőlem jön. Ha nem olvasnak, ne olvassanak, engem remekül el tud szórakoztatni a saját írásaim visszaolvasása is! Talán az egoizmusom teszi... (irónikus mosoly).
Tehát a továbbiakban is lesz majd mindenféle közéleti téma, lelkizős téma, beszólós téma, stb. Mindenkinek köszönöm, aki eddig kitartott mellettem.
Egyszer írtam felkérésre egy posztot, ha valaki szeretne valamit megíratni velem, az megteheti, csak jelezze nekem. Vevő vagyok minden érdekességre.
Zárásnak egy kicsit más téma: a hölgy, akiről a napokban írtam ITT.
Nem sikerült valami jól a próbálkozásom. Ez persze várható is volt, mint írtam is: van egy áthidalhatatlan akadály. Lesz majd másik lány, aki tud érdekelni. Elöbb vagy utobb. Ahogy magamat ismerem, inkáb utobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr96574172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts · http://www.hilts.blog.hu 2008.07.18. 21:36:14

Hát igen,a botrány tényleg nagy port kavar(állatira saját tapasztalat).Nem baj, ha ez számít valamit,én mindig kiváncsian fogom várni új bejegyzéseidet!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.07.19. 00:07:38

Egyetlen akadály sem áthatolhatatlan, ha van elég dinamitod (vasútépítő közmondás)
süti beállítások módosítása