Utolsó kommentek

Ismét reagálok a holokauszt tagadására

2008.08.07. 13:10 | Xinaf | 1 komment

Komolyan elgondolkodtam a minap, amikor a nyaralásból hazaértem az egyik kommenten. Már többször is megemlítettem, hogy kicsit nevetségesnek tartom, hogy a legtöbb komment a "nem vagyok holokauszt tagadó" bejegyzésemhez született, hiszen azt csak egyfajta érdekességként írtam. De ha egyeseknek még most a 2008. év végén is ez a téma okoz örömet...
A probléma véleményem szerint az, hogy ha a google-be valaki beírja a holokauszt tagadás, vagy egyéb ilyesmi kereső kifejezést, az rátalál a bejegyzésemre, és kezdődik is a habzó szájú támadás: hogy is lehetek olyan szűk látókörű, hogy nem fogom fel a "többszörösen bebizonyított igazságot"...
Na kérem, én nem vagyok zsidó, és nem is fizetnek nekem zsidók a védelemért. Pusztán nem értem, miért kell mindenáron bizonyítékokat találni, kreálni, stb, hogy a zsidók bűnösök. Mert ha kicsit olvasgatunk a világhálón, azt tapasztaljuk, hogy a zsidók felelősek tényleg mindenért. A rossz filmekért, az éhezésért, de már komolyan hallottam olyat is, hogy a zsiódk miatt volt lyukas az óvszer...
Ahogy a kereszténység esetében, itt sem értem, miért kell valamit görcsönsen bebizonyítani. A zsidóknál hogy ők valójában a sátán egyik manifesztációja, a keresztényeknél meg hogy néphülyítő aljanépek...
Ha valaki biztos az igazában, az nem akarja erőszakkal másokra kényszeríteni. Rám már mind a két témát akarták.
Valamikor régen kaptam sokszor olyan kritikát, hogy úgy írok egy témáról, vagy úgy szólok hozzá egy témához, hogy nem is értek hozzá, vagy nem néztem utána. Ilyen volt a holokauszt kérdése, de sokkal szembetünőbb téma Nanobaum város legendája, és a Karotechia nevü titkos náci okkult szervezet.
Több ismerősöm is megpróbált meggyőzni arról, hogy ez a Karotechia egy létező szervezet volt. Náci csoport a világháború idején, akik megidézték Azathoth démont, de valamit elrontottak, és a Nanobaum nevü város egy hatalmas robbanás kiséretében elpusztult...
Én ezt így nem akartam nagyon elhinni, és meg is kaptam miatta a kritikát: utána sem néztem, mégis pofázok...
Hogy ki nem nézett utána, az csak késöbb tudatosodott bennem, miután ezt a cikket elolvastam...
Lehet, hogy én nem látom át, milyen fantasztikusak is voltak a nácik, és milyen gonoszak is a zsidók, de legaláb én nem szerepjáték kiegészítőket akarok tényként beállítani...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr39605071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.08.07. 23:09:13

A magyarázat egyszerű: egyeseknek több a heti szabadideje órában, mint az IQ-ja...
süti beállítások módosítása