Utolsó kommentek

Nyárbúcsuztató + tanévkezdés

2008.09.01. 12:50 | Xinaf | 3 komment

Fantasztikus nyár volt!
Kezdődött mindez az OLK otthagyásával, majd jött a cserkésztábor. utána pár nap a Velencei-tónál, fél hét a Balatonon, majd egy hittantábor Pécset. Ezenkívül idén a nyáron éltem át életem legjobb buliját is, plusz megtaláltam Soós Zoltán verseit. Találkoztam az azóta már püspök Fülöp testvérrel... egyszóval nagyon tartalmas és remek nyár volt!
És mivel lehetett volna méltóbban búcsuztatni, mint azzal, hogy az utolsó napján, azaz tegnap, lemegyünk a Telekre bulizni?
Nos, nem volt egyszerű buli. Bár úgy volt meghírdetve, hogy "még utoljára szétcsapjuk magunkat", már akkor is mind tudtuk: hónap vége van, és csórók vagyunk. Ergo: itt semmit nem csapunk szét...
De tegnap este kilenckor már repült is velünk a busz. A Telken még megírtam egy szimpatikus ex-osztálytársnőm szakmai gyakorlati beszámolóját... ha tudnátok milyen nehéz hat oldalt írni egy olyan témáról, amiről fingod nincs... (ha valamelyik szimpatikus exsulimba dolgozó személy olvasna véletlenül: hazudtam! Nyílván nem csináltam meg senki helyet semmit! Nameg, mégis hogyan tudnék ismeretlen témáról ennyit írni? A lényeg hogy kész van, le lehet pattanni!) Hiába, egy szép női mosolyért mindent:) Hajali öt magasságában indultunk vissza Pestre, mármint indultak a többiek kevéssé lelkesen. Én azelött többször kijelentettem, hogy "amíg nem lépek ki a kapun, addig van nyár!", így mit is tehettem volna? Megáltam a kapuban. Tökéletes tervemet a házigazda hiusította meg: orvul kilökött a jó és kedves és bájos nyárból a hideg és kegyetlen és gonosz őszbe... de ilyenkor már nincs mit tenni... elindultunk haza.
Meghallgattuk még egyszer az én aljas merénylőn lakásán a Balatoni Nyár című nótát, amitől kb. a szívünk szakadt meg... aztán exsuliba bekisértem a többieket. Gyors fürdés, átöltözés, és irány a Szókratész Két Tanítási Nyelvü Szakközépiskola...
És mától ez a sulim. Nem akarok következtetéseket levonni semmiről, se osztályról, se tanárokról. Még nem ismerek senkit eléggé. De meg fogjátok kapni...
Jövő nyáron vár újra a Balaton! Én ebben hiszek!

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr56643008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DrHentes 2008.09.01. 12:55:42

Érdekes nyár volt!
Volt nagyon rossz és nagyon jó.
De itt az iskola majd pár hónap múlva újra fel csendül az az igazi nóta aki mai naptól mindenki vár.
"Ha újra itt a nyár, és meleg az idő..."

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.09.01. 19:33:48

Nem felejtettem el a rosszat sem... csak most szerettem volna a szépről és jóról írni.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.09.01. 23:34:06

Szvsz az ősz esztétikailag kifinomultabb élményt jelent, mint a nyár... ;) :D
süti beállítások módosítása