Utolsó kommentek

Nem szabadulok Kiskunlacházától

2008.11.30. 23:46 | Xinaf | 8 komment

Nem szokásom egy témáról enyit írni. Nagyon kivételes esemény ez nálam, eddig csak egy témával volt ilyen. Ebben a bejegyzésben már írtam Horák Nóráról, akit meggyilkoltak Kiskunlacházán.
Nem tudom miért zaklatott fel ennyire a dolog, hiszen nem is ismertem. Hallottam már néhány gyilkosságról (aki újságírónak tanul, az figyeli a médiát), de ilyen hatást még soha nem váltott ki belőlem ilyen tipusú hír.
A youtube-on egyre több emlékvideó van fent. Ezek megnézése közben volt alkalmam megnézni Nórát. Életvidám, mosolygós, fiatal lány. Látható tánc közben, a barátai társaságában, és sok más élethelyzetben is.
Komolyan mondom, valamiért úgy érzem, hogy sokat, nagyon sokat vesztett a világ ennek a lánynak a halálával. Elöző írásom elsősorban a gyilkosa lelkét boncolgatta, ez a mostani viszont dühöt és szomorúságot fog árasztani. Ugyanis az elkövetőt élve meg kéne nyúzni, vagy mégjobb: élve ki kéne szedni a szerveit.
Kioltott egy életet. Kioltotta a jövő egyik reménységét. Elvette őt a családjától, a barátaitól. Nem adott lehetőséget neki felnőni. Meggyalázta, kéjelgett vele...
Megérdemli az életet az ilyen?
Történhetett volna ez máskor, másokkal is. Az osztálytársnőimmel is. És akaratlanul eszembe jutnak az én környezetmbe lévő lányok. Te jó ég... szinte látom, hogy pénteken véget ér a tanítás, majd lezajlik a hétvége, és hétfő valaki nem jön be suliba. Majd kedden, és szerdán sem. És megtudom, hogy meghalt, és azt is hogy hogyan.
Te jó ég... mit rontottunk el? Hogy élhetünk ilyen gusztustalan társadalomban?
Kérlek, ezen a bejegyzésen ne essetek egymás torkának...

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr93797057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2008.12.02. 03:40:22

Eredetileg a követező bejegyzéshez akartam hozzászólni, de írás közben rájöttem valamire. Kommentnek túl hosszú lett, teljes terjedelmében itt olvasható: alister.blog.hu/2008/12/02/amire_nincs

snow_flower 2008.12.02. 22:13:19

Elhiszem, hogy nem tudsz ettől szabadulni. Aranyos és szép lány...

Szabó Dézit is megölték még nyáron, hallottál róla? Én most jöttem rá, hogy a sulinkba járt... Tudtad?
(Kicsit le vagyok maradva.)

Démon 2008.12.02. 22:40:36

Ilyenkor lenne még hasznos a halálbüntetés!
Remélem elkapják majd azt a férget!

freja (törölt) 2008.12.02. 23:31:40

Azt hiszem, ilyen tettekre a halálbüntetés, mint olyan, nem elég...azaz, túl kegyesnek vélem. Bár tény, személytől függ, hogy kinek mi a nagyobb büntetés, elveszíteni az életemet, vagy pedig magányosan élni egy zord börtönben, fortyongva a gondolataim között, és az esetlegesen kialakuló bűntudatom között. Igen, van némi jóhiszeműségem, hogy azt írjam, később valaki talán ezt megbánja, ha megbüntetik és kellőképpen jól szembesítik mindazzal, amit tett-és annak következményeivel. Mindenesetre tényleg elgondolkodtató, mennyi elrontott ember van az utcán. Bár én megkérdőjelezném azt, hogy mik azok a dolgok, amik elvezetnek egy embert ahhoz, hogy gyilkoljon...kíváncsiság? hirtelen jött harag? sokminden lehet...

Ég veled Horák Nóri!

Magyarsag · http://muveletiterulet.blog.hu/ 2008.12.02. 23:56:43

Hmmmm... Kiszedtél egy postot, ha jól látom. Magyarázat? :)

Kiora 2008.12.03. 01:09:54

Freja...volt egy freudi elszólásod: "az esetlegesen kialakuló bűntudatom"...merthogy ez van vagy van nincs...ha van: beszélhetünk tovább...mondjuk büntetésről (esetleg reszocializációról, 'kártérítésről' - ne szó szerint értsétek (vagyoni, nem vagyoni, jog általi, mediációs eljárás általi, megbánásbeli...stb). De ha nincs, akkor sajnos nincs is miről beszélnünk...ilyenkor lép életbe a "B" terv...

kyora-chan 2008.12.03. 01:42:37

A poszt hiány engem is érdekelne :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.12.03. 02:05:01

Véletlen. Ennyi a poszthiányom oka, már visszaállítottam. Szerkeszgettem, és nem sikerült valami jól, majd elfelejtettem vázlatból publikálni...

Ahogy már annyiszor írtam: minden posztomat felválalom.
(Ha valaki azt hitte, hogy "megvilágosodtam", és most már nem értek egyet saját írásommal, az tévedett:)
süti beállítások módosítása