Utolsó kommentek

Mi is a bajom a celebekkel? + Supernem video!

2009.08.20. 00:54 | Xinaf | 7 komment

FIGYELEM!
Ez az írás bizony sértheti egyes embertársaink önérzetét...

Ez a szó, hogy "celeb" az én szótáramba 2009 szeptemberében, a suliban került bele. Azelött nem is hallottam ezt a kifejezést. A szó maga hírességet jelent.
Ki is a celeb? Vagy inkább ki nem az a híres emberek közül?
Attól, hogy valaki szerepel a médiában, még nem lesz celebb. Az kérem a közszereplő. A zenészek, sportolók, színészek szerintem ritkán tartoznak ide. Én Gangxta Zolee-tól, a szintén nem celeb hírességtől hallottam erre a legjobb kifejezést: 

"A produkció nélküli produkció"

Azaz, a celeb nem más, aki attól híres, hogy híres. Nem alkotott értékelhetőt. Nincsenek jó számai, nem alakít jól a színházban, nem ér el sporteredményt. Celebbé a legkönyebb úgy válni, ha megalázzuk magunkat, primitíven, bunkón, vagy szánalmasan viselkedünk, mindezt a média elött, hogy minél többen lássák.
A celebeknek mindig van egy elméleti pénzkereseti forrásuk, pl. aktofotók jelennek meg a Play-Boyban, műsorvezetés, valóságshow... a lényeg, hogy nagy nyílvánosság elött leégessék magukat.
Rengeteg tv-ben szerepelnek, elsősorban kereskedelmi televiziókban, ott is a reggeli műsorban. Gyakran foglalkozik velük a bulvár is.
Életük minden percéről a médiakerék dönt, önálló akaratuk csak akkor van, ha onnan sikerül kikerülni. Egy idő után erre törekedni is szoktak, miután miliomosok lettek pár év semmittevés alatt.
Az esetek legnagyobb többségében ők is közszereplőként kezdték. Zenészként, műsorvezetőként, stb. Gyorsan rájöttek, hogy a show sokkal jobban jövedelmez...
Elsődleges funkciójuk a társadalomban, hogy az emberek figyelmét eltereljék a valóban fontos dolgokról. Amíg Győzike üvölt a családdal, vagy Pákó himbálja a csokifaszt, esetleg Kelemen Anna néz bután, nem kell azon gondolkodni, hogy ugyan, miért ilyen szar itt az életszínvonal? Csak tán nem lopnak?
Őszintén hiszem, hogy a celebség lassan elvesziti a romantikáját, hiszen a léte is manipuláció, de egyelőre a hitem túlontúl is optimistának bizonyul. Az emberek ugyanis inkább nézik Anetkát meztelenül, BB Évit depresziósan, vagy Lucy-t ribancnak öltöztetve, mint hogy gondolkodnának.
A celebekről elterjedt kép, hogy idióták, primitívek, ostobák... pedig ez általában nem így van.
Akinél ez mégis igaz, azt pontosan annyira lenézem, mint más buta embereket. Még jobban lenézem a rajongóikat. Akik viszont nem...
Nos, azokat utálom igazán... mert eladták magukat a kényelemért, válalták, hogy manpipulálják az embereket, és mindezt teljesen tudatosan. Persze, ha megismerném őket, talán képes lennék személy szerint egyet-ketőt megkedvelni... de egyelőre csak azt látom, hogy az emberek ostobaságán élősködő vámpírok butitják a társadalmat.
Mert miért is ne Kelemen Anna kutyájának a lábfájása legyen címlapon, az Izrael-Palesztín háború helyett, nem de bár?
(Bocsi Stiegliz, tudom, hogy te jóban vagy néhány celebbel is... ezt az írást már nagyon rég meg akartam írni, de most jutott eszembe úgy, hogy gép elött ültem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr911324643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fenopy 2009.08.23. 17:15:52

jó ez a szám...
te mondtad hogy minden zenét meghallgatsz amit mondok (ha megmutatom) ugyhogy ezt énis végighallgattam...
:)

u.i.:találdd i hogy ki vagyok:P

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.08.23. 17:18:33

Tudom ki vagy. Nem írom le, de rávezetlek, én mire jöttem rá:
Nemrég együtt néztük a HP 6-ot... vagyis, félig-meddig néztük, mert inkább röhögés + dumálás lett belőle. Ja, és te hoztad a filmet.

Fenopy 2009.08.23. 17:21:35

eeez nem ér!!!!
most mérges vagyok:P
:(
(nem vagy hülye de azért túl gyorsan rájöttél)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.08.23. 17:28:10

@Fenopy:
Beleolvastam a blogodba... onnantól annyira nem volt nehéz...
Annak meg külön örülök, hogy a számot is meghallgattad.

Stiegliz 2009.08.23. 17:54:25

hú, de pacsizosra vettük a figurát. :P

ismersz 1 celebet is? nem sztárt a focista haverod, hanem CELEBET?????? he, he, he,????
csak, hogy...... XD

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.08.24. 10:37:49

@Stiegliz:
Ismerek-e? Nem, nem igazán ismerek celebeket. Viszont kiváncsi vagyok... nincs igazam az írásomban? :D

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.08.24. 11:22:39

@Xinaf: "nincs igazam az írásomban? :D "
Deee.... XD
süti beállítások módosítása