Utolsó kommentek

Beteg vagyok

2009.12.01. 18:16 | Xinaf | 1 komment

Címkék: hétköznapok

Mandulagyulladással betegeskedem. Ez eléggé keresztül húzta az erre a hétre tervezett programjaimat. Még nem tudom, hogy mennyi dolgot kell kihagyjak, erről majd az egészségügyi állapotom dönt.
Érdekes, hogy én évente egyszer kötelességszerűen megbetegszem. Többszőr nem, vagy ha igen, azt lábon kihordom. De egyszer egy évben kötelességszerűen ágynak vet valami kor.
Most nem mertem nagyfiuzni, mivel ugye járvány riadó van. Szóval jelenleg itthon lábadozok. Tavaly sokkal szarabb volt, mert a betegségem pont szilveszterre esett, amiről írtam is ITT és ITT.
Szóval mondhatjuk, idén egész olcsón megúsztam ezt a betegeskedés dolgot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr191566911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása