Utolsó kommentek

A család az első... de néha nehéz

2009.12.02. 22:44 | Xinaf | 12 komment

Címkék: filozófia hétköznapok szomorúság bocsánatkérés

Valahogy szarul sikerülnek mostanában a dolgok. Úgy semmi nem jön össze. Akárhogy is igyekszem jól összeszervezni a dolgokat, mégsem sikerül. Emiat pedig néhányan megsértődnek. Egészen pontosan valaki mindenképpen megsértődik, nekem pedig ki kell választanom, ki legyen az.
Sokak számára érthetetlen a dolog, hogy nekem a család ténylegesen az első. Ráadásul tudom, hogy nem értetlenkedésről beszélünk, hanem tényleg érthetetlen ennek a mértéke.
Azt is tudom, hogy bizony, sok esetben én voltam/vagyok a hülye. Mert nem gondolkodom. Mert feltételezem, hogy vasárnap lesz dolgom.
Erről egyelőre nem írhatok többet. Hasonló dolgok miatt mondtam le évekkel ezelött találkozót volt barátnőmmel, aki Ráckevén lakott. Ott is egy héttel előre meg volt beszélve az időpont, és közbejött a család. És ismét közbejött a család.
Most pedig az én hátamon van (valahol jogosan) a célkereszt.
Mindenkitől bocsánatot kérek, akit sikerül megbántani!
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr441570079

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: DRUG REHAB 2018.06.26. 21:56:57

atopic dermatitis mupirocin - Freebase percocet

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mezeinewsee 2009.12.03. 21:21:11

Aki ezen komolyan megsértődik, az általában önző. Csak azt nézi, ő mit akar, és lesz@rja, neked mi a fontos.

Morviniuszka 2009.12.03. 21:37:43

Vannak prioritások... aminek néha nagyon nehéz, megfelelni

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.12.03. 21:50:03

@mezeinewsee:
Nem feltétlenül. Inkább szimplán nem lát bele az én kis világomba, és nem érti az én indítékaimat és mozgatórugóimat.

Hobbitlány 2009.12.03. 21:53:43

Egy számomra fontos ember azt mondta nekem egyszer, hogy embernek mindig a családnak kell az elsőnek lenni: egy ideig a felmenőnek, utána pedig a lemenőnek.

mezeinewsee 2009.12.04. 16:46:19

@Xinaf: ha az illető legfeljebb haver, akkor így van. Ha barátod, akkor ennyire ismernie kell. Tehát fenti vélemény módosítva: vagy hülye (és nem is akar belelátni a belső világodba, ezzel semmi baj nincs, ha idegen), vagy önző (minden olyan esetben, amikor nem idegen.)

malkavitamin ventrueknak 2009.12.04. 21:08:55

Engem nem megsértettél, feldühítettél. Úgyhogy határidőnaplót fogsz kapni karácsonyra, és kéretik használni, mert szerintem elsődlegesen ez a problémád *:?*. Ja, ugye nem vagy allergiás semmilyen növényre?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.12.04. 22:53:30

@malkavitamin ventrueknak:
1. Nem, semmire nem vagyok allergiás.
2. Ha gondolod, személyesen részletesen is kifejtem, hogy a legkevésbé nem rajtam múlott a dolgok való alakulása. Őszinte leszek, ezen szerintem a határidőnapló nem segít.

malkavitamin ventrueknak 2009.12.04. 23:55:02

Majd fejtsd ki, kérlek. De azért a dátumokat sem árt észben tartani, mert én meg lemondtam ezért egy pár (részint iskolai) programot...

malkavitamin ventrueknak 2009.12.06. 11:20:16

Ja és még valami. Nem a családidon kaptam fel a vizet, eddig nem is tudtam róla:P hanem az osztálytalálkozón.

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2009.12.07. 10:56:49

@mezeinewsee: Most jól el leszek küldve valahova (nem írtam a képregényembe aranyos nyuszikat, és most még ebbe is belepofázok a többé-kevésbé biztonságos partvonalról), de...
Szóval beszéltem erről Xinaffal, és ő már tudja, hogy bennem nincsen tüske, hiszen az csak egy játék, és a család tényleg nagyon fontos, akárki akármit is mondjon, és a magam részéről maximálisan megértem a szempontjait, de szvsz nem az a dolgok korrekt intézési módja, hogy nem bizonyosodunk meg arról mondjuk legalább két héttel korábban, hogy minden érintettben tudatosodott, hogy AZ (a családi esemény) OTT és AKKOR lesz (pláne, ha ez az OTT és ez az AKKOR nem egyezik meg a korábbi évek gyakorlatával). És ennek (ismétlem) semmi köze a konkrét esethez.
Hogy mást ne mondjak: ha Xinafnak egyszer valami tényleg fontos dolga lesz, amit egy "sajnálom, közbejött valami"-vel nem lehet rendbe hozni, és közbejön egy ilyen "szervezési malőr"... hadd ne menjek bele!
Jöhetnek a kövek. :)

mezeinewsee 2009.12.07. 12:43:59

Majdnem dr-t kövekkel dobálni??? Lehetetlen! Főleg, ha azért lesznek aranyos nyuszik!
A tárgyra térve: a helyzet ennél bonyolultabb. ugyanis mindig szombaton VAGY vasárnap van a köszöntő, és akinek dolga van, az ELŐRE szól. Ha valaki szerdán szól, akkor azok, akik korábban szóltak (pl. a nővéremék) vannak helyzeti előnyben. nem tudom, ti mikor kezdtetek szervezni... de pl. úgy láttam, azért simán meg tudtátok oldani a problémát. Családi esemény ellenére.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.12.07. 15:33:27

Szerintem ilyenkor annyit lehet tenni, hogy legközelebb megpróbálok okosabb és ügyesebb lenni.
süti beállítások módosítása