Utolsó kommentek

Vírustámadás (Security Master AV)

2010.06.11. 10:59 | Xinaf | 5 komment

Címkék: szolgálati közlemény hétköznapok

Tisztelt olvasók!

Aktív blogolásom kicsit elhasalt, másszóval nem nagyon írtam. Kivételesen szerettem volna, de nem sikerült. Oka: vírustámadás érte a gépemet. Ha jól rémlik, a vírus neve: Security Master AV.
Egyik velejárója sajnos az, hogy nem tudom futatni a böngészőmet, tehát nem tudok felmenni a netre.
Két lehetőség van: vagy ír nekem valaki valami megoldást (a vírusírtókat karanténba zárja, csökkentett módban nem lehet belépni), vagy format:c, amit szívesen elkerülnék. Néha azért más gépeken fel tudok nézni.
Valaki valamilyen megoldás? Előre is köszi!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr352073725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hilts 2010.06.11. 20:21:17

Ahogy utána kutakodtam,úgy tűnik,hogy ebből sajnos rendszer re-install lesz...:(

Kiora 2010.06.12. 00:59:59

Én is csak ezt tudom javallni... szerezz egy jó xp telepítőt (ha kell csak szólj)... kb. 1 óra az életedből :), bár tudom nem kellemes :/ a szakik majd többet mondanak...

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.06.13. 21:01:06

@Akara:
"Amúgy meg mi az csudáért nem csinálsz partíciókat? :P"
Valószínüleg azért, mert fogalmam sincs, mi is az a partíció... :P Igen, ez lehet a megoldás...

thinky 2010.06.13. 22:05:51

ezen szerintem többen segíthetünk ;)
süti beállítások módosítása