Utolsó kommentek

Elindulás a gödörből

2010.07.24. 06:13 | Xinaf | komment

Címkék: video filozófia dalszöveg hétköznapok szomorúság

Az van, ami van. Van, akinek összejönnek a dolgok, és van akinek nem. De ahogy Deák Bill Gyula is énekli: "Bűnön, bánaton, börtönön túl, talán megsegít az Úr..."



1. Itt ülök a semmi szélén, s az életemre nézek,
Rácsok, őrök, rozsdás évek, mi az ami éltet?
Utáltam magam, volt miért, feladtam volna az egészet,
Született vesztes voltam, kerestem a könnyebb véget.

Ref. ||: Bűnön, bánaton, börtönön túl,
Talán megsegít az Úr. :||

2. Mindenhonnan visszahoztak, bárhova is mentem,
Bódulat, bűn, börtön, bánat, elmaradt mögöttem.
Mindenki él valamiért, mindenkinek jár egy élet,
Megpróbálom keresni azt, amiért élek.

Ref. ||: Bűnön, bánaton, börtönön túl,
Talán megsegít az Úr. :||

Ebben az esetben a börtön egy nagyon érdekes metafora. Az én életemben, az én világomban legalábbis.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr242172287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2010.07.25. 12:57:06

Kitartást, barátom!
Mindennap imátkozok érted, és hiszem, hogy megsegít az úr.
süti beállítások módosítása