Utolsó kommentek

Van pápánk!

2013.03.13. 23:05 | Xinaf | 55 komment

Címkék: vallás boldogság

Habemus Papam!

Mi fontosabb dologról is írhatnék? 
Mit érdekel engem, magyar, vagy argentin, fekete vagy fehér, keleti vagy nyugati? 

Szent Péter trónja ismét betöltve, ismét vezetője van a katolikus egyháznak, Krisztusnak új főpapja van!

Áldja meg Isten a szentatyát, Ferenc pápát, és kérjük, hogy Isten által sugalmazott utat járjon!

ÓVD MEG ISTEN SZENTATYÁNKAT!

Ferenc pápa.png

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr135133681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thotferi 2013.05.23. 21:21:26

Sátánista számmisztika:
Pápaválasztás : 2013 03. 13.-án 20.13- perckor!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.23. 21:38:45

@thotferi:
Előre jelzem, ha elkezdesz trollkodni, adminként egyszerűen bannollak.

Malkav 2013.05.23. 21:53:50

Szervusz BélaFeri!

Látom, megint eljöttél felnyitni a szemünket. Minden esetre ez a megjegyzésed megdolgoztatta a rekeszizmom... :D
Csak úgy érdeklődésképp: a sátán száma nem a 666? :D
Ez a 201303132013 hogy jött össze? :D

Morviniuszka 2013.05.24. 11:36:14

Újabb kellemes percek jönnek. :)

thotferi 2013.05.24. 11:49:21

@Malkav: "A 13-as szám jelentősége a sátánizmusban a következő: 12+1 felbontás szerint a 12 a teremtés rendjét és harmóniáját jelképezi, az 1 viszont a Sátán, az egyetlen, illetve az első, aki teljesen elkötelezett ezen rend megtörésére. A 13-as szám tehát a teremtett világ rendjén való kívül helyezkedést jelenti, képjele ennek megfelelően egy kör és rajta kívül egy pont, avagy egy kisebb kör, jelezve, hogy a nagy Lázadó önmagában is szoláris természetűnek tekinti önmagát."
churchofgod.hu/content.php?act=2012_apokalipszis
Most még nevethetsz, de nemsokára lefagyasztják arcodról a mosolyt a mélyen tisztelt vezetőid!
"Ez a 201303132013 hogy jött össze? "
Ennyire értetlen vagy?: Ebben az évben, annak ezen a hónapjában és ennek a napján, ezen órájának ebben a percében jelentették be az új pápát!

Carlota 2013.05.24. 12:34:46

@Malkav: Feri már csak tudja, hogy a 13-as milyen jelentőséggel bír a sátánisták között. A cimborái mesélték. :D

Malkav 2013.05.24. 13:30:39

Már megérte elkezdenem a etetést! XD

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.24. 15:21:39

Mai előadásunk témája: számmisztika és kultúrtörténet.

A számmisztika lényege, hogy a számoknak önmagukon túlmutató jelentőséget, a konkrét mennyiségen túli értelmet tulajdonít, azaz gyakorlatilag szimbólumoknak tekinti a számjegyeket. Ez már a legkorábbi időktől fogva összekapcsolódott azzal, hogy a betűírásokban az egyes betűkhöz számértéket (és így konkrét jelentéstartamot) társítottak. A számmisztika két alapvető művelete a szavak vagy kifejezések számértékének meghatározása az őket alkotó betűk számértékének összeadásával; illetve a számsorok számértékének meghatározása, amikor a számokat csoportonként egyjegyű számokra redukáltál (azaz addig adták össze újra és újra a számjegyeket, amíg egyjegyű számot nem kaptak.
A 666 a Jelenések Könyve óta a Sátán (pontosabban az Apokalipszis egyik* Fenevadjának, azaz tulajdonképpen az Antikrisztusnak, a Sátán fiának, de maradjunk annyiban, hogy a Gonosznak) a jelképe. Pontosabban a nevének száma(!); és ezen a ponton csatlakozunk vissza a számmisztika előbb említett műveleteihez.
Ami a 2013.03.13.20:13 dátumot illeti: 2+0+1+3=6 (ez még stimmelne is), de 0+3+1+3=7 és 2+0+1+3=6, azaz a dátum egyszerűsített redukcióval 676, nem 666. De nézzük tovább: 6+7+6=19, 1+9=10, 1+0=1, és az 1 pont a teremtés, az őskezdet (azaz az Ige, ami ugye Isten, vö. Ján. 1:1) száma. Egyébként 6+6+6=18, 1+8=9, szóval ez sem 13 (viszont eggyel kisebb a tökéletességet és Istent jelképező 10-es számnál). A 13-as számhoz egyébként már a kereszténység előtt is kapcsolódtak baljós jelentéstartamok, ennek oka azonban a holdfázisokban, illetve a szoláris évhez nem pontosan illeszkedő lunáris évek hosszában keresendő: 12 holdhónap rövidebb, 13 holdhónap hosszabb egy szoláris évnél, azaz úgy tűnt, hogy a 13. hónappal (és így a 13-as számmal is) "valami baj van". Továbbá a 13 páratlan és prímszám, így eleve nehéz vele számolni, ellenben a 12 szépen illeszkedik például a 60-as számrendszerbe.

*: mert a Jelenések Könyvében Fenevadból kettő van: az első a tengerből jön elő, hét feje lesz, és a Sárkánytól kapja a hatalmát, és a halálos sebe meggyógyul; a másik a földből jön elő, és két szarva (feltehetően az egyházi és a világi hatalom egy kézben való egyesülésének metaforája) lesz, mint a Báránynak (azaz Krisztusnak), de úgy szól, mint a Sárkány (a Sátán), és az első Fenevad imádatára fogja rávenni az embereket. Az én értelmezésem szerint ez a második Fenevad a tényleges Antikrisztus, Krisztus ellentéte, a hamis Megváltó, de a blog teológiailag képzettebb olvasói (úgy értem, Newsee meg a nála is hozzáértőbbek) majd kijavítanak, ha bakot lőnék.

Carlota 2013.05.24. 21:42:14

@Alister: Mindig tudtam, hogy megéred a pénzed! :D

thotferi 2013.05.25. 11:31:57

"A sátáni lázadásban résztvevő bukott angyalok rendkívül nagy jelentőséget tulajdonítanak a 13-as és 33-as számoknak, így ezek a számok az okkult rendszerekben is fontos szerepet kapnak."..."A 33-as szám jelentősége elsősorban abban rejlik, hogy Sátán az angyali seregek egyharmadát vitte lázadásba, vagyis az összes angyal 33.33% -át. Amikor a vigyázók, vagy őrangyalok fellázadtak és paráználkodtak az emberek lányaival, akkor az Ardisz (Hermon) hegyén ereszkedtek alá, ami történetesen a 33.33 szélességi és 33.33 hosszúsági fokon található, s ami 2012 mérföldre van az egyenlítő 0.-ik fokától. Ezeket a számokat tehát több rétegben is a bukott angyalokhoz és az általuk kijelölt időponthoz köthetjük."churchofgod.hu/content.php?act=2012_apokalipszis
20+13=33. A 03.13 pedig egyszerre mutatja a 33-at és a 13-at is.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.25. 11:53:00

@thotferi:
Nincs is szebb, mint egy zsidó eredetű tudománnyal érvelni, miért is sátáni a pápa megválasztása.
Egyébként pontosan melyik tette, és melyik szavaiban nyilvánult meg a sátán? Azért kérdezem, mert nekem nagyon szimpatikus a szentatya.
És ugye katolikusként alapjáraton engedelmességgel tartozom neki, hiszen ő az egyház világi feje.

thotferi 2013.05.25. 21:19:26

@Xinaf:
Ha neked megfelel egy ilyen sátánista célok mentén működő pápa, akkor nincs is mit beszélgetnünk.

mezeinewsee 2013.05.25. 21:43:11

@thotferi: Szekta23 Józsik véleménye és honlapja igazán hiteles forrás, a kurucinfó nevű szennylapról nem is beszélve!
@Alister: gratulálok, pontos, szép összefoglalás.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.25. 22:08:52

@thotferi:
IGEN, IGEN, IGEN!
Kimondtad! Te magad láttad be! Igen, igen, igen!
Nekünk NINCS miről beszélgetnünk.
Igen, én a megtévesztett birka katolikus arcomon bamba közönnyel hagyom, hogy az orromnál fogva vezessen a sátán inkarnációja, a pápa. Ezt már olvastam Jehova tanúinak valamelyik szektájának szórólapjában. Nem új a gondolatmenet.

thotferi 2013.05.25. 22:58:11

@Xinaf:
Én nem állítottam semmiféle "inkarnációt", hanem:Ha neked megfelel egy ilyen sátánista célok mentén működő pápa, akkor nincs is mit beszélgetnünk:
Ez új gondolatmenet, ezt nem olvashattad még sehol sem.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.25. 23:05:37

@thotferi:
Ez rohadtul nem új :D Évszázadok óta próbálkoznak ilyen vagy olyan számok alapján bebizonyítani dolgokat. Igen, a világvége már kicsit elavult, de hát mások pedig utolsó pápának, meg Római Péternek is mondták már.
Igen, a 13-as számmal való izélés tényleg új, de "csak a díszlet változott".
Nem akarlak elkeseríteni, de új elméleted elég sablonos.

thotferi 2013.05.25. 23:07:21

@mezeinewsee: A 13 és a 33-as szám sátánista szimbolikáját nevezed szekta Józsi találmányának és nevezed privát véleményének ?
A kuruc infón pedig csak az van, amit külföldi forrásokból átvettek a pápa hanukázásával kapcsolatba,. Ha ezt nem hinnéd el, ezért a hozzád hasonlóaknak megadták (a kurucon) az erről készült videót is: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BkeaWNH2kCE
Miért jobb egyeseknek homokba dugni a fejüket, mint szembesülni a valósággal és végre elkezdeni önállóan, a saját fejjel gondolkodni? Nem értem? Amikor hitoktató lettél megtiltotta a pápa az önálló gondolkozást és a saját szemmel való látást is ?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.25. 23:09:08

@thotferi:
Nem érted... LESZARJUK, hogy gyertyát gyújtott a hanuka ünnepen. Ennyi történt, ennyiről van szó. Engem legalábbis rohadtul nem érdekel.

thotferi 2013.05.25. 23:12:52

@Xinaf:
A számok csak azt bizonyítják, hogy valakik sátánista szimbolikával tervezték meg a pápa megválasztását és nem többet.
Római Péternek is lehet tartani, mert Szent Ferenc második neve is Péter volt, de tudom, ez sem új neked, mert mindenről tökéletesen tájékozott vagy.
Nem értem, hogy te csak akkor fogadsz el igaznak valamit, ha teljesen újszerű?

thotferi 2013.05.25. 23:15:29

@Xinaf:
Nem érdekel, hogy Pápád kiknek és mikor gyújt gyertyát?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.25. 23:32:13

@thotferi:
"A számok csak azt bizonyítják, hogy valakik sátánista szimbolikával tervezték meg a pápa megválasztását és nem többet."
Fenéket. Nem bizonyítanak semmit. Nem foglalkozom zsidó tudományokkal :D

"Római Péternek is lehet tartani, mert Szent Ferenc második neve is Péter volt, de tudom, ez sem új neked, mert mindenről tökéletesen tájékozott vagy."
Nem, ezt nem hallottam. De ha Buenos Aires második neve nem Róma, akkor máris nem "római" Péter.

"Nem értem, hogy te csak akkor fogadsz el igaznak valamit, ha teljesen újszerű?"
Újszerű? Ez szerinted nálam előny?
Testvér, én több száz éves tanítás alapján élem az életem. A katolikus egyház tanítása, és a keleti (ortodox) lelkiség életem két tartó oszlopa! Ami ezeknél régebbi, az Krisztus előttről van, az pedig engem nem különösebben érdekel. Ami ezeknél újabb, az még kevésbé érdekel.

"Nem érdekel, hogy Pápád kiknek és mikor gyújt gyertyát?"
1. Akkor még "csak" bíboros volt, nem pápa.
2. Ismerek még valakit, aki megtartott zsidó ünnepeket. Valami ács volt a közel keleten, de rendbontásért és vallási szabályok megszegéséért kivégezték.
Most ez lehet, nem fog tetszeni, de leírom, lesz ami lesz:

NEM.
VAGYOK.
ANTISZEMITA/ASZEMITA.
NINCS.
SEMMI.
BAJOM.
A.
ZSIDÓKKAL.
NEM.
ÉRDEKEL.
AZ.
SEM.
HA.
A.
PÁPA.
MUSZLIM.
EMBEREKKEL.
IMÁDKOZIK.
EGYÜTT.

Köszönöm.

thotferi 2013.05.26. 00:13:07

@Xinaf: De bizonyítják, mert ennek a matematikai véletlenszerűsége 0.
A Pápa családja Olaszországból származik. Lehet Római Péternek tartani, mert már Róma városában él.
napcsillag.hupont.hu/206/romai-peter-vagyis-ferenc-papa
Attól még, hogy te nem foglalkozol "zsidó tudományokkal" ,amely tudományokkal már nem csak a zsidók foglalkoznak, hanem a szabadkőművesek is, mások még foglalkozhatnak és úgy látszik foglalkoznak is, amikor pápaválasztás eltervezéséről kell dönteniük.
A Krisztus előtti dolgok nem érdekelnek? Megtagadod az Ószövetségi gyökereket? Szembefordulsz a judeo-kereszténységgel?
Megtagadod Jézus tanítását, aki szerint a bölcs ember ót és újat hoz elő tárházából?
1. Attól még ugyanarról az emberről van szó.
2. A keresztények nem tartanak meg zsidó szokásokat, mert Jézus új szokásokat léptetett életbe.
Nem kell antiszemitának lenni ahhoz, hogy érdekeljen kikkel imádkozik együtt a pápa és mi célból.
Mikor gyújtanak gyertyát zsidó rabbik karácsonykor a keresztény főpapokkal közösen a karácsonyfán?

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.26. 12:06:20

A 13-ról lásd a korábban írtakat. A 33 viszont még a legbonyolultabb zsidó mágiával sem transzformálható sátánista számmá, lévén az a számmisztikában egy mesterszám, Jézus Krisztus, az áldozatkészség és az önfeláldozás, a segítségnyújtás száma.
Az idézett forrás hitelessége kapcsán még megemlíteném, hogy a 33,33. északi szélességi és a 33,33. hosszúsági kör valahol a Földközi-tengerben metszik egymást, és a Hermon-hegy inkább a 35. hosszúsági körnél van, vö. maps.google.com/maps?t=h&z=15&hl=en&q=loc:33.41046407715493,35.85678303381869
Szóval amennyiben azt feltételezzük, hogy a számmisztikának van értelme vagy (kultúrtörténeti szerepén túlmutató) jelentősége, akkor a számok éppen az ellenkezőjét mutatják annak, amit thotferi állít. De ezt már megszoktuk. :)
Assisi Szent Ferenc eredeti neve valóban Francesco di Pietro di Bernardone volt, de gondolom ennek értelmezése senkinek sem fog gondot okozni, ha elárulom, hogy az apja neve Pietro di Bernardone volt (a nagyapja nevére a megfejtéseket várunk a szerkesztőségbe).

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.26. 13:11:47

@thotferi:
De nem bizonyítják. :D
Amúgy mit tekintünk pápa választási időpontnak? Amikor az utolsó szavazatot is megszámolták? Amikor felszállt a fehér füst? Amikor diakónus-bíboros bejelentette, hogy "habenus papam"? És ebből melyik volt 20:13-kor?

Egyébként te ezt a hozzászólásodat 00:13:07-kor írtad.
00 - a semmi
13 - ugye, te magad állítod, hogy a sátán száma
07 - a főbűnök száma
Mi volt ez a pusztító összefüggés? Véletlen talán? Ennek matematikai valószínűsége 0... most lebuktál, thotferi!

mezeinewsee 2013.05.26. 20:03:55

@thotferi: igen, pont azt nevezem szekta Józsi találmányának. Ugyan baromi hiteles a honlap, amit belinkeltél (a többieknek: valóban tiszteletre méltó, nagy színészünk özvegye készíti, aki homeopátiával foglalkozik, és többször összeugrott már a katolikus egyházzal), de valahogy nem győzött meg.
A gyertyagyújtásról: miért is baj? Ahhoz mit szólsz, hogy Jézus még a kereszten is zsoltárokat imádkozott (méghozzá azt, amit ilyen helyzetben a hívő zsidó imádkozik)?
A személyeskedést meg légyszi hagyd el... tudod, nálunk a mondanivalót szokták minősíteni, nem a személyt.

mezeinewsee 2013.05.26. 20:05:36

@thotferi: a világméretű zsidó összeesküvés úgy tűnik, csak a mi időzónánkban érvényes... máshol ugyanis nem 8 óra 13 perc volt.

mezeinewsee 2013.05.26. 20:06:26

@thotferi: Istennek gyújt gyertyát :).És a zsidók is neki gyújtanak. Nem tudtad?

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.26. 22:28:17

@Xinaf: A 33-as szám az időpontban a szabadkőművesekre utal, akik a pápaválasztás időpontjának a megszervezése mögött állhattak.
Ők titokban Bafometet, a sátánisták szimbólumát imádják. Tehát ők segédkeztek(!) a Pápaválasztás során.
A számmisztika tehát megerősíti a tervezettséget és a számok alapján a szabadkőműves sátánista csoport vélhető szerepét is.
Az én kommentem nem 03 13-án íródott. A pápaválasztás időpontjában csak 3 szám ismétlődik meg , amelyek számok a sátánistákhoz, illetve a sátánista szabadkőművesekhez köthetőek.
vilaghelyzete.blogspot.hu/2012/06/tabu-1-miert-van-okkult-szaturnalia.html
hu.wikipedia.org/wiki/Baphomet
Az új pápa személyét akkor ismerhettük meg, amikor bejelentették :20 óra 13-kor. Abban az időzónában, amelyben megválasztották.
"Assisi Szent Ferencet úgy is ismerték, mint Rocca Maggiore, vagyis NAGY SZIKLA, ahogyan Assisi legmagasabb pontjára is a Rocca Maggiore palota, vagy kastély épült....Giotto di Bondone festményén is két nagy és meredek szikla fogja közre imádkozás közben, ahol 7 fa jelenik meg. Alatta pedig a sziklából folyó vízzel egy szomját oltó ember, vagyis Szent Ferenc példájával és imájával csillapítja a Krisztust keresők és követők szomját, összekapcsolva a sziklával magát Szent Ferencet, aki Péter is, vagyis Kőszikla."
napcsillag.hupont.hu/206/romai-peter-vagyis-ferenc-papa
@mezeinewsee:
Jézus a kereszten semmiféle zsoltárokat nem imádkozott.
A zsidók nem az Istennek gyújtanak gyertyát, mert a mi Istenünk a Szentháromság Istene, akit ők tagadnak.Ők a törzsi istenképüknek áldoznak, aki a Jhvh "nevet viseli".

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.26. 22:48:37

@bélaybéla:
"Az új pápa személyét akkor ismerhettük meg, amikor bejelentették :20 óra 13-kor. Abban az időzónában, amelyben megválasztották."
Nagy kár, hogy nem akkor választották meg. Köszönjük, ezt is megbeszéltük.

"Jézus a kereszten semmiféle zsoltárokat nem imádkozott."
Teológia egyes. Inkább kettő egyes!

www.biblia.hu/muv_jkm/jkm_45.htm

lexikon.katolikus.hu/J/J%C3%A9zus%20h%C3%A9t%20szava%20a%20kereszten.html

"A zsidók nem az Istennek gyújtanak gyertyát, mert a mi Istenünk a Szentháromság Istene, akit ők tagadnak."
De igen, a zsidók Istennek gyújtanak gyertyát. Konkrétan az Atyát tisztelik. Attól, hogy ők nem ismerik el (fel) a szentháromság igazságát, még ugyanaz az Isten. Jézus sem véletlen idéz gyakran az Ó-szövetségből.
Az a baj tudod, hogy a zsidókról még annyit se tudsz, mint a kereszténységről, és ez sajnos elég kevés ismeretre utal.

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.26. 23:16:07

@Xinaf: "A döntést a Szent Péter-bazilika erkélyéről a protodiakónus bíboros jelentette be pár perccel negyed kilenc előtt. Pápai neve I. Ferenc lesz"
index.hu/kulfold/2013/03/13/feher_fust_megvan_az_uj_papa/

Jézus szavait nem értették tisztán az ott állók, ezért többféle verzió közül ők is találgattak csak. Tehát teljes zsoltárt semmiképpen nem hallhattak tőle.
Ha azt mondotta volna, hogy:" Éli Éli lamma sabaktáni", akkor hogyan érthették az ott állók úgy, hogy Illést hívja ? (Mt27,46-47) János apostol, aki hiteles szemtanúja lehetett az eseményeknek meg sem említi Jézus ezen "imádságát".
Nyilván csak annyit hallhattak, hogy Éli, Éli és ezt egészítették ki később, hogy rímeljen a zsoltárra. Tehát Jézus a halálban az Élőt az Élő Istent hívja segítségül. Szó sincs róla, hogy Őt elhagyta volna az Isten pont a halála órájában. Ez nonszensz lenne. Vagyis a halálerők legyőzéséhez az Életet, az Élő Istent hívja, méghozzá magyarul!
Nem ugyanaz az Isten, mert ők Jézusban nem ismerték fel a valódi Istenüket, hanem az ördögatya gyermekei maradtak:
43"Miért nem értitek az én beszédemet? Mert nem hallgatjátok az én szómat.
44.
Ti az ördög atyától valók vagytok, és a ti atyátok kívánságait akarjátok teljesíteni. Az emberölő volt kezdettől fogva, és nem állott meg az igazságban, mert nincsen ő benne igazság. Mikor hazugságot szól, a sajátjából szól; mert hazug és hazugság atyja." (János8,43-44)
biblia.biblia.hu/read.php?t=1&b=43&c=8&v=44&vs=44#v42

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.26. 23:47:51

@bélaybéla:
Nem tudom, van-e értelme reagáljak. Vagyis, pontosan tudom, hogy a világon semmi, se sebaj.

" "A döntést a Szent Péter-bazilika erkélyéről a protodiakónus bíboros jelentette be pár perccel negyed kilenc előtt. Pápai neve I. Ferenc lesz" "
Gratulálok. Tudsz másolni és beilleszteni. De ezt már sajnos megbeszéltük, lerágott csont, és nem, nem akkor választották meg. Akkor már rég megválasztották.

"Jézus szavait nem értették tisztán az ott állók, ezért többféle verzió közül ők is találgattak csak. Tehát teljes zsoltárt semmiképpen nem hallhattak tőle."
1. Senki sem írta, hogy teljes zsoltárt imádkozott.
2. Ezen a blogon a Bibliának a hitelességét ugyan megkérdőjelezheted, csak éppen senkit sem fog érdekelni.

"Ha azt mondotta volna, hogy:" Éli Éli lamma sabaktáni", akkor hogyan érthették az ott állók úgy, hogy Illést hívja ? (Mt27,46-47)"
Kérdezd meg tőlük. Hiszen ezt mondta, benne van a Bibliában.

"János apostol, aki hiteles szemtanúja lehetett az eseményeknek meg sem említi Jézus ezen "imádságát"."
Kérdezd meg tőle!
Tőled szokatlanul összeszedett érvelés, de tudod, én birka keresztény vagyok, akinek nem szabad gondolkodnia, és a pápa ma eljött a lakásomba, és azt mondta, hogy a Biblia hiteles, ezért el kell fogadnom. Én pedig engedelmeskedem a Gaszdának!

"Nyilván csak annyit hallhattak, hogy Éli, Éli és ezt egészítették ki később, hogy rímeljen a zsoltárra."
Igen, ez így van. Egy 3 tagú zsűri, név szerint Merotosz, a görög prozelita, Lambasz, a zelota, és Harn Sys Tern, a toroni hatalmas választotta ki a legjobb kiegészítést a beérkező pályaművekből

"Tehát Jézus a halálban az Élőt az Élő Istent hívja segítségül. Szó sincs róla, hogy Őt elhagyta volna az Isten pont a halála órájában. "
Most belemehetnék olyan teológiai magyarázatokban, hogy Isten persze nem hagyta el, de ő úgy érezte, mert emberi természetéhez hozzá tartoztak az emberi érzések, és mi emberek is sokszor úgy érezzük, hogy elhagy az Isten, pedig nem, Jézus a példája, hogy ha nagyon egyedül érezzük magunkat, Isten akkor is velünk van...
De nem. Nem, a helyes válasz:

"Vagyis a halálerők legyőzéséhez az Életet, az Élő Istent hívja, méghozzá magyarul!"
Szabolcsi tájszólással!

"Nem ugyanaz az Isten, mert ők Jézusban nem ismerték fel a valódi Istenüket, hanem az ördögatya gyermekei maradtak:"
De ugyanaz az Isten. Azért, mert ők nem ismerik fel a Szentháromság teljességét, még az Atya ugyanaz, aki teremtette a Földet.

Figyelj: az érveid még mindig unalmasak, a pápa még mindig nem a sátán bábja, a 13 és a 33 még mindig nem sátánista szám, az összeesküvés elméleteiddel pedig tele a tököm.

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 13:36:51

@Xinaf:
Nem, akkor jelentették be, tehát akkortól ismerjük a személyét.
1. Akkor nagyon jó, mert ez nem zsoltár, és Jézus nem mondotta, hogy zsoltárrészletet imádkozik.
2.A Biblia hitelességét nem kérdőjelezem meg, hanem értelmezem azt.
Az Evangéliumok sem tájékoztatnak minden eseményről kimerítő részletességgel, ezért kell használnunk a következtető és logikai képességeinket, még ha erről a Pápa le is szeretne beszélni minket.

"Kérdezd meg tőlük. Hiszen ezt mondta, benne van a Bibliában."
Egyesek ezt hallották, míg mások azt, hogy Illést hívja, mert ez van a Bibliában.
János apostol viszont mást hallott, mert ez van a Bibliában.

Jogod van engedelmeskedni a Gazdának, de akkor ne a bibliai szövegek megértésére hivatkozz, amikor beszélgetünk, hanem arra, hogy a Gazda ezt mondotta neked ,vagy ezt tiltotta meg.

Nyilván csak annyit hallhattak, hogy Éli, Éli és ezt egészítették ki később, hogy rímeljen a zsoltárra.
Lehet ez is a magyarázata az ellentmondásoknak. Nem zárható ki, és ez nem minősül hamisításnak, mert csak szótöredékekből utólag megfejtették mit mondott valójában Jézus. Helyesen jártak el az Evangélium készítői.

Palóc nyelvjárás í_ző., tehát Jézus a palóc-palesztín-filiszteus ősei nyelvjárásában kiálltott fel.
"A nyugati palóc ë-zõ és í-zõ"
www.karinthy.hu/pages/ib/extended/essay/sly/sly.htm

Valójában Jézus szavainak értelmezéséhez(!) más magyarázat is helyes lehet:
Az ÉLI szó értelme felől senkinek sincs kétsége. A hittita ÉL, a sumér ILE, ILU, ILA, az egyiptomi ELU-RA, vagy az arámi ÉLI, mind ugyanarra az Élő Istenre vonatkoztak, akikre a magyar még ma is esküszik: "Esküszöm az Élő Istenre"
a LA MA tehát azt jelenti, hogy láss meg, vagy nézz meg, vagyis az Erdélyben és Hazánk egyes részein divatos szójárásban: "segíts meg".

A Sabaktani szó értelmezéséhez dr. Bobula könyvében közölt "Sabartoi is the old name the free ones"- féle szómagyarázatot használtam, mely azt jelenti, hogy "szabad".
Nem a Dávid 21. zsoltára szerint dicsekedett, hanem fohászkodott, miként mi is tesszük az örökszép énekben:

"Egyedüli reményem Úristen csak Te vagy,
Jöjj el és "nézz meg engem", magamra óh nem hagyj"...
Mi mást jelentene a "nézz meg", mint azt, hogy "segíts meg!"
magyarmegmaradasert.hu/szerzok/k-n/mihaly-ferenc/item/2746-ki%C3%A1lt%C3%B3nak/2746-ki%C3%A1lt%C3%B3nak?limit=1&start=1

Nem csak a Szentháromság teljességét nem ismerték fel, hanem magát az Atyát sem ismerték fel, mert akkor felismerték volna Jézusban a fiút is.
"Ha ismernétek engem, akkor ismernétek az Atyát is."

A pápa lehet, hogy a szabadkőműves sátánisták bábja.
A 13-as szám :"The number 13 is a major symbol in the occult, death and Satanism. The number 13 is very significant in witchcraft and the occult." "The number 13 represents REBELLION. Coincidence? Perhaps the most obvious origin of the number 13 and it's meaning is the fact that a child becomes rebellious at around age 13."
www.jesus-is-savior.com/False%20Religions/Wicca%20&%20Witchcraft/13.htm

A 33-as szám:
33. Fok. A szabadkőművesség valódi céljának elérése.[1]
betiltva.com/2010-2013/nogradi-gyula-a-szabadkomuvesseg-titkai-iii-resz-vege/

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 16:47:40

@bélaybéla:

"Nem, akkor jelentették be, tehát akkortól ismerjük a személyét."
Mekkora szopás már, ha valamelyiknek késik vagy siet az órája, nem? :D

"1. Akkor nagyon jó, mert ez nem zsoltár, és Jézus nem mondotta, hogy zsoltárrészletet imádkozik."
Most elképzelem, ahogy Jézus a kereszten, mint ha verset mondana, belekezd a szavalásba:
"Dávid király: 50. Zsoltár, részlet
Könyörülj rajtam Isten..:"
Igen, tudom, nem az 50.-ből idézett. Ez egy példa. Azért írom le, mert zseniális elméd néha elfelejti értelmezni az ilyen részleteket.

"2.A Biblia hitelességét nem kérdőjelezem meg, hanem értelmezem azt."
Oh, te és az értelmezés...

"Az Evangéliumok sem tájékoztatnak minden eseményről kimerítő részletességgel, ezért kell használnunk a következtető és logikai képességeinket, még ha erről a Pápa le is szeretne beszélni minket."
De nem szabad, kérlek értsd meg a helyzetem! Ferenc pápa azt mondta, ha gondolkodni merészelek, akkor megissza az ÖSSZES kakaómat! Ezt nem hagyhatom... biztosan te is megértesz immáron, hiszen Nesquik kakaóról van szó. Ez pedig magyar, mert a "nesztelen kuvik" nevű növényből is főzték már őseink, innen a neve.

"Egyesek ezt hallották, míg mások azt, hogy Illést hívja, mert ez van a Bibliában.
János apostol viszont mást hallott, mert ez van a Bibliában."
Tehát egyrészt elfogadom, hogy mást hallottak. Ettől még nem hívta Illést, de ezt hallották mások.
János apostol evangéliumát meghamisították! Az eredetiben itt volt egy részlet, ami a te igazadat támasztja alá! Bezony!

"Jogod van engedelmeskedni a Gazdának, de akkor ne a bibliai szövegek megértésére hivatkozz, amikor beszélgetünk, hanem arra, hogy a Gazda ezt mondotta neked ,vagy ezt tiltotta meg."
De azt mondta a Gazda, hogy bibliai szövegekkel kell érveljek! Ne feledd, a kakaóm sorsa a tét!

"Nyilván csak annyit hallhattak, hogy Éli, Éli és ezt egészítették ki később, hogy rímeljen a zsoltárra.
Lehet ez is a magyarázata az ellentmondásoknak. Nem zárható ki, és ez nem minősül hamisításnak, mert csak szótöredékekből utólag megfejtették mit mondott valójában Jézus. Helyesen jártak el az Evangélium készítői."
EMBER! TE SAJÁT MAGADTÓL IDÉZEL????

"Palóc nyelvjárás í_ző., tehát Jézus a palóc-palesztín-filiszteus ősei nyelvjárásában kiálltott fel."
Nem, Szabolcsiban!
Jézus máriapócsi származású. Tudod, ott van a pócsi szűzanya. Mi a fenéért beszélne egy szabolcsi palóc nyelvjárást?

"Nem csak a Szentháromság teljességét nem ismerték fel, hanem magát az Atyát sem ismerték fel, mert akkor felismerték volna Jézusban a fiút is.
"Ha ismernétek engem, akkor ismernétek az Atyát is." "
Igen, ebben van valami. És mond, nem érzel minimális, hangyányi különbséget a "nem ismerik fel az Istent" és az ördögatya gyermekei között?

"A pápa lehet, hogy a szabadkőműves sátánisták bábja."
Sőt, lehet még motorszerelő, csillagharcos, vagy költő is. A lehetőségek tárháza végtelen.

"A 33-as szám:
33. Fok. A szabadkőművesség valódi céljának elérése."
Ezen kívül két hármas egymás mellett.
A 66 fele.
A 99 harmada.
Az arzén a 33. elemünk.
33 csigolya alkotja a gerincet.
33 volt Scottie Pippen meze a Chicago Bulls csapatában
Tevékeny gyerekek ezek a szabadkőművesek. Befolyásolják a matematikát, az emberi csigolyák számát is. Ugyanis eredetileg 35 csigolyánk kéne legyen. A szabadkőműves páholyokban őriznek minden emberből 2 csigolyát, így mágikus rítusokhoz felhasználhatják őket. A markukban vagyunk!

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 19:24:26

@Xinaf:
Egy szabadkőműves szuper-atom órája nem késik és nem siet.
Ha Jézus nem mondotta, hogy ez egy zsoltár, akkor valakik hogyan merészelik ezt biztosan kijelenteni?
Én és az értelmezés egy vagyunk.
Fogjunk össze minél többen a gonosz , zsarnoki Ferenc pápa ellen és igyuk meg mi az ő kakaóját!
A Kakaó a jellegzetesen kaka színe miatt kaphatta a nevét.

"Ettől még nem hívta Illést, de ezt hallották mások."
Ettől még nem imádkozta a zsoltárt, de ezt állítják róla mások.

"János apostol evangéliumát meghamisították!":
"Ezen a blogon a Bibliának a hitelességét ugyan megkérdőjelezheted, csak éppen senkit sem fog érdekelni. "

"De azt mondta a Gazda, hogy bibliai szövegekkel kell érveljek! "
Egyszerre nem tudsz azzal érvelni, hogy valamit azért kell elfogadnod, mert a Gazdád ezt mondotta, meg azzal , hogy ezt te értetted meg a Biblia alapján.

"EMBER! TE SAJÁT MAGADTÓL IDÉZEL????"
Nem idézem önmagam, hanem megismétlem sziklaszilárd álláspontomat.

"Nem, Szabolcsiban!"
Nem, mert a szabolcsi nem í-ző. Az Él isten nevét pedig ízve ejtette ki Jézus.
A pócsi szűzanya kép még nem volt Pócson, amikor Jézus meghalt.

"És mond, nem érzel minimális, hangyányi különbséget a "nem ismerik fel az Istent" és az ördögatya gyermekei között?"
Ezt kérdezd meg Jézus urunktól! Egyébként én nem, mert:" Aki nincs velem, ellenem van, s aki nem gyűjt velem, az szétszór."
Aki pedig szétszór az nem más, mint az ördög: "A görög diabolosz kifejezés a diaballó igének főnévi alakja, amelynek jelentése annyi, mint elválasztani, megosztani, eltéríteni, valami ellen fordulni, vádolni, rágalmazni, becsapni"
www.gfhf.hu/filestore/downloads/konyvtar/lukacs/12nefej.html

"Sőt, lehet még motorszerelő, csillagharcos, vagy költő is. A lehetőségek tárháza végtelen."
Amire van utalás, ami a rendelkezésünkre álló jelekből következtethető, az
alappal feltételezhető, de amire nincsenek ilyen jeleink az nem feltételezhető okkal.

"Ezen kívül két hármas egymás mellett. Tevékeny gyerekek ezek a szabadkőművesek. Befolyásolják a matematikát, az emberi csigolyák számát is. "
Így van, ezek mind kapcsolatba hozhatók a 33-as számmal és joggal, okkal. A szabadkőmüvesek jelenlegi tudásunk szerint nem tudják befolyásolni, hogy 66-nak mennyi legyen a fele vagy 99-nek a harmada és hogy mennyi legyen az emberi csigolyák száma. Az arzén vegyje már gyanút keltő, ugyanis ez egy méreg anyag.
A pápaválasztás dátuma is gyanút kelt az információk , időpontok okán.

mezeinewsee 2013.05.27. 20:36:43

Malkáv blogján megvan a magyarázat bélaferi ámokfutására.

bélaybéla · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 20:40:10

@mezeinewsee: És a ti ámokfutásotokra hol lelem meg a magyarázatot?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 20:45:24

Ha minden igaz, le van tiltva a két hős. Aki egy. Vagy nem. Még sosem moderáltam senkit.

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 20:53:35

@Xinaf: Nekem millió egy nicknéevem van készenlétben!
Ne moss agyat!

Malkav 2013.05.27. 20:58:02

"Én és az értelmezés egy vagyunk."
"Fogjunk össze minél többen a gonosz , zsarnoki Ferenc pápa ellen és igyuk meg mi az ő kakaóját!" ZSARNOKI FERENC PÁPA!!! BEVIZELEK! XD

Ezeket miért nem hozzám írta? :D Már meglenne a fő pillére az első Best of Troll bejegyzésemnek! :D

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 21:05:17

@nemossagyat!:
Szerintem aki előre gyártott pár nicknevet, mert úgyis tudta, hogy bannolva lesz, az egy beteg ember.

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 21:15:21

@Malkav:
A vizeletedet tedd el, mert jó lesz majd a sátánistáknak:

"Az úrvacsorai poharat gyakran állati vagy emberi vérrel, egyes esetekben pedig vizelettel töltik meg."
www.hetek.hu/hatter/200104/tedd_amit_akarsz

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 21:16:52

@nemossagyat!:
Az még betegebb ,aki fél az igazságtól és privát "általános" illemszabályokat alkot!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 21:18:49

@nemossagyat!:
Kérném, hogy mond példát, de inkább ne :D

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 21:25:48

@Xinaf: Ott vannak a konkrét válaszaim a tájékozatlanságodból eredő kötekedéseidre!
A privát és általános illemszabályaidat én is tűkön ülve várom egy ideje!

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 21:32:45

@nemossagyat!:
Egyszerű: ha nem látnak szívesen nem vagyok ott.

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 21:37:17

@Xinaf:
Ez így bunkóság! Ugyanis a "nem látnak szívesennek" nyomós okait közölni kell az illetővel is.

Malkav 2013.05.27. 21:40:02

@nemossagyat!: Nos Feri, egyszerű: azért nem lát szívesen, mert teleszemeteled a blogot hülyeségekkel. :) Ennyi, pont. :D Legalábbis szerintem. :)

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 21:51:13

@Malkav:
Honnan tudod mi a szemét, ha ezt képtelen vagy már megkülönböztetni a szemétdombon kapirgáló kiskakassal ellentétben a gyémánt félkrajcártól?
Lehet, hogy az a szemét ,amit a szemita zsidók becsempésztek kereszténységetekbe és mint judeo-kereszténységgé átalakították elmétekben?

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 21:56:56

@nemossagyat!:
Hol is kezdjem: úgy viselkedsz mint egy elmebeteg. Idióta összeesküvés elméleteidet erőlteted. Nem érdekel, kinek tetszik, kinek nem.
Arrogáns vagy, és amikor bunkón reagálsz, megpróbálod kimagyarázni, hogy nem vagy az. Fellépsz tanítóként és nevelőként, miközben ha az én gyerekem így viselkedne, kiporolnám a fenekét, és szégyellném magam miatta.
Nem veszed észre, ha nem látnak szívesen, hanem habzó szájjal mondod a baromságaidat. Szánalmas kísérleteket teszel, hogy elméleteidet, amikhez képest még a L. Ron Hubbard is mesterműveket alkotott, lenyomd a mások torkán.
Van pofád "nevelni" és "tanítani" nálad sokkal intelligensebb embereket.
Szánalmas és gyermeteg tombolásod azzal tetézed, hogy a szemét propagandádat van pofád egy katolikus blogon kinyilvánítani.
A két sátánista, akikkel anno szájkaratéztunk itt a blogon, hatszor kulturáltabb volt nálad.
Hogy milyen ember vagy? Nem tudom.
Hogy milyennek mutatod magad? Vagy ritka nagy taplnak, vagy gyengeelméjűnek. Esetleg ennek a kettőnek a kombinációja.

Én eddig voltam veled kedves és visszafogott! Úgy bántam itt veled, mint egy hímes tojással, annak ellenére is, hogy jöttél, és ide szartál az írásaim alá.
Krisztus látja lelkemet, én továbbra is szeretettel gondolok rád. Nem utállak, viszont utálom, amit a blogomon művelsz. Hát nem lehet igaz, hogy nem tudok írni egy normális bejegyzést, mert képes vagy egy egyszerű örömhírre előállni egy szabadkőműves összeesküvéssel...
Összefoglalom, hogy könnyen értelmezd: NEM ÉRDEKEL EGYETLEN SZAVAD SEM, HA AZ NEM A "BOCSÁNAT".

Hirtelen ennyi. Szerintem elég nyomósak az okok. Ráadásul még modeárlni sem tudlak, mert valamiért ez a nicked kikezdhetetlen.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 21:58:42

@nemossagyat!:
A szemét definíciója: amit idehánytál a bejegyzéseim alá.

nemossagyat! · http://odamondogato.blog.hu 2013.05.27. 22:14:54

@Xinaf:
Amikor már kifogysz az ostoba érveidből a tudományos igénnyel alátámasztott hozzászólásaimra , akkor következhetnek a személyeskedéseid.
Én nem erőltetek semmit, hanem kommentelek a te ostobaságaidra, amely kommenteket idézetekkel, érvekkel és logikai levezetésekkel támasztok meg.
Ha nem tetszik, hogy valaki az interneten a nyilvánosnak szánt bejegyzéseidre ellenvéleményt fejt, fejthet ki, akkor miért nem teszed elérhetetlenné a keresőmotorok számára és akkor tényleg csak olyanok írhatnának neked ,akiknek megadod a címet? Ha tárva nyitva van a lakásod, ne csodálkozz, ha unszimpatikus alakok is belépnek időnként rajta!
Semmi arrogancia nincsen bennem! Nem vagyok kisgyerek és nem vagyok a te gyermeked, hogy kiporolhasd a hátsómat!
Nincsen szemét propagandám, mert nem az a szemét, aki egyes szemiták bűneit elősorolja, hanem az, aki ezt az elősorolást letiltja.
A "szar " szót te említetted meg először, nekem álmomban sem jutott az eszembe, hogy ilyen szavakat itt, egy kulturált blogon lehet használni.
Semmi bűnt nem követtem el ellened, amiért bocsánattal tartozom.
Ha kikezdhetetlen a nickem, akkor ez is egy jel a számotokra Istentől.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2013.05.27. 22:23:08

@nemossagyat!:
Táncolj troll! Ne hagyd abba! Na, még egy bukfenc! Ügyes vagy, kapsz finom hobbit-cukorkát!

Alister · http://lemuria.blog.hu/ 2013.05.27. 23:21:00

Az egy dolog, hogy valaki bepofátlankodik valahová (egy közegbe, ahova csak szopni és égni jár), ott pedig telehány mindent azzal, amit őt (megfelelő összehasonlítási alap hiányában) gondolatoknak vél, a cáfolatokat és bizonyítékokat ignorálja, és olyan tenyérbemászóan ostoba és tahó, hogy még a legjámborabb embereket is kihozza a béketűrésükből, de hát ugye elütöttük azzal, hogy vagy a, szegény értelmi fogyatékos, aki nem tehet róla, hogy retardált; vagy b, fizetett kabbalista provokátor, aki azt akarja elérni, hogy körülmetélkedjünk, ami ugye a blog törzsközönségénél különböző okokból, de teljesen esélytelen.
Az meg egy másik, hogy mostanra nagyjából annyira maradt szórakoztató, mint egy negyven napja döglött póni. Bár egy negyvennapos pónitetem okosabb, ügyesebb, műveltebb, és valószínűleg szebb is.
süti beállítások módosítása