Utolsó kommentek

Célok az életemben

2013.11.17. 23:43 | Xinaf | Szólj hozzá!

Címkék: érdekesség heti gondolat

Kedves olvasók!

Bár már nagyon feküdnék le aludni, de azért még egy írás erejéig megerőltetem magam.
Nemrég összeírtam egy 10-es listát azokról a dolgokról, célokról, amiket TÉNYLEG el akarok élni az életemben. Eredetileg Bakancslistának indult, de aztán beláttam, hogy ez nem igazán az... ugyanis a bakancslista inkább olyan dolgok gyűjteménye, amit egyszer meg akarunk valósítani az életben.
Átolvasva, rendszerezve, és fontossági sorrendbe téve, fordított sorrendben megírva, íme Xinaf bácsi céljai az élete hátralévő részére:

10. Eljutni egy WWE pankrátor gálára, és látni élőben pár kedvencemet, pl. Randy Orton, Cm Punk, John Cena, Sheamus, stb.
Oké, gyerekes, de ugye én már régebben írtam a pankrációról. Ez kb. az nekem, ami másoknak az alkohol: elmenekít a mindennapok gondjai elől. Nézem, ahogy izmos emberek szürreális technikákkal verik egymást, és nem a számlákon, a politikán, és egyéb fájdalmas dolgokon rágódok másfél óráig. És szívesen megnézném a műfaj nagyágyúit élőben. Egyszer csak lesz olyan európai turnéjuk, ami megfizethető áron lesz, megfizethető távolságra...

9, Egy hetet (na jó, 5 napot) elölteni úgy, hogy nincsenek kötelességeim, csak a pihenés és a szórakozás.
Ez majd a nászutamon fog megtörténni, és szerintem soha többé az életben. De ez nem baj. Nem menekülök a kötelességeim elől, csak jó lenne egyszer ilyet is kipróbálni. Pár év, és eljön!

8. Valódi körszakállat növeszteni.
Jelenleg, mivel az arcszőrzetem hiányosan, néha foltokban kimaradva nő, esélyem sincs, de jó lenne.

7. Szerezni egy kutyát. 
Majd egy másik albérletben. Meg, ha kicsit parkosabb közegben lakom. De régóta eszembe jutott már, hogy arra örömmel áldoznék szűkös szabadidőből, hogy kutyát sétáltassak. Nameg, egész életemben állatok vettek körül, a családunk nagy állatbarát. Szokatlan ez az "állattalan" állapot.

6. Ifjúságvédelemmel foglalkozni.
Bizonyos fokon ez már megtörtént a cserkészetben. És nem is tudom, hogy tudnám-e ezt tényleg napi szinten művelni. Az biztos, hogy mindig szívesen lettem volna pl. nevelőtanár valahol, csak ugye a fránya diplomának még frányább hiánya...

5. Saját amatőr film, vagy minisorozat, vagy színpadi mű megírása/rendezése, és vászonra/színpadra vitele.
Már többször próbálkoztam vele, de ha beledöglök is, előbb-utóbb meglesz. Vagy nem...nem tudom. Mindenesetre cél lenne.

4. Eljutni Optyinába, és imádkozni a 3 megölt szerzetes sírjánál.
Róluk is írtam már, és nagyon remélem, eljutok majd egyszer oda. Kár, hogy nem beszélek oroszul.

3. Még egyszer eljutni Rómába.
Katolikus vagyok... Róma pedig a központ. Lenyűgöző hangulata van, remélem még egyszer visszatérek valamennyi időre.

2. Saját tulajdonú ingatlan, egy nem rossz környéken.
Na igen... jelenleg ezt érzem legnehezebben megvalósíthatónak. De nem adom fel!

És a feszült várakozás a tetőfokára hág! Megtörténik a csoda, olvasható az első pont, a legfontosabb, a katarzis!!!!!!!!

1. Összeházasodni a Kedvesemmel (görögkatolikus esküvő keretében, ha lehet), és gyermeket (gyermekeket) nemzeni neki.
Ez a legfontosabb pont a listán, és érdekes módon ebben vagyok a legbiztosabb, hogy meg fog történni. Igazából teljesen csak ebben vagyok biztos. És azt mondom, ha ez megtörténik, a többi már sokkal kevésbé fontos.

Ez hát az én tízes listám.Van közte gyermeteg, és nagyon is felnőtt, mosolyogtató és komoly.

Kedves olvasók, nektek vannak olyan céljaitok, amiket mindenképpen szeretnétek? Írjátok csak le! 

U.I.: Ha ebből a 10 pontból, az 1. teljesül, én nagyon boldog vagyok. De azért abban bízom, hogy egy 7 pont összejön belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr175641091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása