Utolsó kommentek

Munkáról, blogról, párkapcsolatról

2008.06.03. 21:21 | Xinaf | Szólj hozzá!

Nem is tudom miért dolgozok... a jó fiezétésért, a megbecsülésért, vagy a jófej főnökökért?
Na jó, félre a tréfát. Elsősorban azért melózok most, hogy le tudjak menni a Bűvészetek völgyébe. Nem ezért kezdtem el a munkát, de ma már ez a főcél.
Elgondolkostam azon, hogy mennyire más ha valaki blogot ír, és mennyire más ha blogger... sok ismerősöm írogat internetes naplót, de némelyiknél örülhetek ha havonta egyszer frissül. Én magamat bloggernek tartom, és ezt azzal támasztom alá, hogy ha nem vagyok hullafáradt, akkor írok. Valójában nem is az számít hogy miről, csak az, hogy írjak.
Blogolni amúgy manapság nagyon divatos lett. Jó, túlzok ezzel a "manapsággal", hiszen ez a folyamat évekkel ezelött kezdőtött. Én magam is a divathullám hátán ütöttem be a címsorba a blog.hu címet. Az más kérdés, hogy mostanra elmondhatom: nem divatból csinálom. Azért csinálom, mert szeretem. Örülök ha írhatok, boldog vagyok, ha valakiről kiderül hogy olvas. Egy-egy új kommentező pedig valóságos orgazmus. Természetesen ugyanez vonatkozik az aktívan kommentelők írásaira is! Összefoglalva: nagyon jó érzés, ha valakit érdekelnek a gondolataim, ha valaki olvassa "Az én világom"-at.
Le szeretném azt is írni, hogy milyen lánnyal szeretnék együtt járni legközelebb (és remélem utoljára, mert házasságba torkollik). Sok mindent fel fogok sorolni, és természetesen nem kell mindnek megfelelni, de ha egyik se igaz egy hölgyre, akkor nem hiszem hogy életképes kapcsolat lenne belőle...

- Legyen megjelenése! A minimum, hogy tudjon jól öltözködni egy nő. Nameg, ha nem is írom, hogy egy szépségkirálynő legyen, azért valamennyire tetszen nekem. Különben felesleges elkezdeni, nem?
- Legyen vidám! Nyílván nem azt kérem, hogy mindig boldog és jókedvű legyen, de nem vagyok pszichológus. Depresziós lányokkal nem tudok hosszútávon mit kezdeni. Igenis legyen benne egy alapvető életvidámság!
- Kereszténység! Ez a legnehezebb pont. Természetesen örülnék, ha valóban hívő lenne, de legaláb egyház és Istenellenes ne legyen. Sátánisták, démonimádók, ördögimádók, szientológusok, stb teljesen kizárt! (Itt a gyengébbek kedvéért ismét meg kell ismétlejem: ha valaki pl. nem keresztény, az még nem kizáró ok, ahogy erre fent utaltam!)
- Rockzene, magyar zene! Olyan lány, aki nem szereti a rockzenét és nem hallgat semmilyen magyar nyelvű zenét, az oldalamon komoly bajban lenne. Tapasztalatból tudom: oké, engedményeket teszünk, alkalmazkodunk, stb, de szar érzés, ha nem vagy nem szívesen megyünk el együtt koncertre, vagy hallgatunk zenét.
- Poénok, és komoly beszélgetések! Mindennek megvan a maga helye és ideje. Van amikor poénokat kell szórni, de olyan is, amikor komolyan kell beszélgetni. Ha nem tetszik a másik humora, elég nagy baj. Azonban még sokkal nagyobb gond, amikor a társunk valami komolyat mond,valami személyeset, és poénra vesszük. Ezt ne, köszönöm egyszer már átéltem. Tudjuk mikor kell nevetni és tudjuk mikor kell filozófálni!
- Közös érdeklődési kör! Engem sok minden érdekel. Éppen ezért fontos, hogy a párom is érdeklődő legyen, mert különben elsikkadnak a közös témák.
- Alapvető műveltség/érdeklődés! Ez kapcsolódik az elözőhöz. Tudom, nyügös vagyok, de ha azt mondom Hunyadi, ne a magyar SS legyen az első gondolata, ami eszébe jut...
-
Hazaszeretet! Aki nem szereti a hazáját, még lehet kiváló ember, ismerek ilyet. Őket az élet keserített meg. De én olyan barátnőt szeretnék, aki szereti. Pont.
- Keresztény értékrend! Mármint TÉNYLEG keresztény. Ahova nem fér be semmilyen gyűlöletküzpontú eszme, drog, káromkodás, stb. Igenis a szeretet kell legyen az életünk közepe. Őszinteség, közös tisztelet, megbecsülés.
- Megfelelő életkor! Az eddigi barátnőim 15-16 évesek voltak. Szeretnék korban hozzámillő lányt!
-
Közös szexuális értékrend! Aki valaha velem járt, igazolhatja: nem a szex a legelső a rangsorba, sőt! Sokadik! De azért van néhány lépés a konkrét szexen kívül, és jó lenne ha valakivel ezen a téren egy húron pendülnék!

Egyelőre ennyi. Ha valamely kedves hölgyolvasóm magára ismer, az jelentkezzen kommentben:)

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr38502124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása