Utolsó kommentek

"Te mocskos, szajha élet... még mindig szeretlek!"

2008.11.20. 15:25 | Xinaf | 4 komment

l

Hallgasátok meg a számot!
Hogy miért is a kedvenc együttesem az OSSIAN? Az ilyen számokért. Ebben nincsen álfilozófia, ez a szám nem akar semmit sem "adni", nincs semmi "mély" értelme... egy életérzés, egy gondolat. Amikor éjszaka, a sötétben sétál az ember egyedül, akkor érzi át igazán ezt a számot. Hallgassátok meg!
Nagy bánatom, hogy az OSSIAN ma már nem ilyen zenét csinál.

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr73779584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stiegliz 2008.11.20. 15:48:43

www.youtube.com/watch?v=NYeYSjqlQ9s&feature=related

én viszot ajánlom figyelmedbe az általamegyik kedvelt számot!!! előre is elnnézést:)

Fenopy 2008.11.20. 20:42:18

MÁZLISTA...olvassák a blogodat
mér vagyok én ien balfék?
na mindegy
(ja kül ha nem esik le elsőre kata voltam)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2008.11.21. 14:21:31

Igen, ez engem is érdekelne, bár sejtéseim vannak:)
(Sajnálom, rengeteg Kata nevü ismerősöm van. Amúgy szép névnek tartom!)
süti beállítások módosítása