Utolsó kommentek

Osztálytalálkozó 3

2009.09.23. 19:26 | Xinaf | 5 komment

Nos, nem nagyon tudtam eldönteni, írjak-e erről az osztálytalálkozóról, vagy se? De miért ne írnék, ha jól éreztem magam? Lassan viszont eljutunk odáig, hogy új nevet kell neki adni, mondjuk Katonás összejövetel, vagy hasonló:)
Szóval ismét összegyűltünk. Részt vettek:
Lányok:
- Kriszta
- Nóra
- Vivien
- Andi (aki kellemes meglepetés volt, nagyon rég nem láttam, elvárjuk a következőkre is:D)
Srácok:
- Ádám úr
- Ottó elvtárs
- Attila (Maci san néven ismert:D)
- És én is. (Xinafnak szólíthattok:D)
Meglepően sokan nem jöttek el, ami nem volt jó, viszont más negatívum nem ért.
- Örültem, mert két lány is megmaszírozott:)
- Fizettek nekem plusz egy sört, csak ne menjek már olyan korán haza. Ez nagyon is jól esik az embernek!
- Persze rengeteget röhögtünk, de hát az osztályösszejövetelek már csak ilyenek.
- Jópofa képek készültek, külön kérésre teszek ki:D
Egyszóval nem történt sok fantasztikus meglepetés, Andi megjelenését leszámítva, a szokott magas színvonalat hozta.
A tervek szerint, a következő talit úgy szervezem, hogy ott élből megünnepelhessük Morvin és az én születésnapunkat! Készüljetek arra, hogy nekem sört fizessetek! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://xinaf.blog.hu/api/trackback/id/tr981402514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szelkriszti · http://www.szelkriszti.blog.hu 2009.09.23. 20:19:40

hajrá-hajrá, mikor lesz a következő? :D

Morvin 2009.09.24. 11:28:58

Nah az jó lesz, már látom előre...xD Én nem kérek semmit. :)

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2009.09.24. 13:27:17

@Morvin:
Kollega, gyere majd át, és fixáljuk az időpontot:)
Én továbbra is sört kérek!:)

Morvin 2009.09.24. 21:29:40

Tényleg nem kérek semmit. :) Asszem időpont fixálva, jó buli lesz. :)
süti beállítások módosítása